Gå til innhold

Sirenelyd av minimal klokking (xp2400 35w)

Skurk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja, joa.. men jeg tror jeg monterte rimeli bra også.. men når du sier det så er d fryktli varmt til å være 1.35 volt på core å 1800 Mhz.. var oppe i 55 grader når vifta sto på laveste.. det er vell mye for så lite spenning.. men steppinga fortellar at die-temp på denne er 100 grader da.. det er det største die-temp på athlon CPU's.. men hvis CPU er skadet så stiger temp rimeli kjapt..

Jeg fikk også sånn sirene før og den skrudde seg av. Problemet var for varm cpu. Et program som gjorde at det ble slik. Nå har jeg åpent kabinett, så den blir ikke for varm lenger
jeg har åpen kab jeg også.. men hvilket program som gjorde det? Endret av Skurk
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
ja, joa.. men jeg tror jeg monterte rimeli bra også.. men når du sier det så er d fryktli varmt til å være 1.35 volt på core å 1800 Mhz.. var oppe i 55 grader når vifta sto på laveste..

Tror du må sjekke montering på nytt.. Hvilken kjøler bruker du forresten..

Riktignok er Abit HK "beryktet" for å vise litt "ville" temperaturer, men 55 grader med så lite VCore virker feil..

På mitt Asus A7N8X-E @ 1.775VCore og 2500Mhz @ CPU-Burn-in så stiger ikke temp over 46 grader.. Dette med en Thermalright SI-97 og en Zalman 92mm @ 2500rpm.

Edit:

Det er samme CPU dersom det var uklart... :)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...