Jonas H Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hei! Jeg har lyst på et bakgrunns bilde der det står Dream Team med en lyse blå og hvis bakgrunn Hadde bllitt eviglad om noen kunne lage det!! På forhånd takk! Hilsen en som er dårlig på Photoshop Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Skal gjerne lage bakgrunnsbilde til deg jeg, men jeg bare lurer på noen ting . - Hvilken oppløsningen skal jeg lage bakgrunnsbildet i? - Mener du lyseblå og hvit bakgrunn? - Noen spesiell ønske om hvilken farge teksten skal ha? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Var litt vanskeleg ja, forstår ikkje heilt kva du meiner / vil ha. Men laga noko. Lenke til kommentar
Jonas H Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 (endret) sykt fete!!! tusen takk, men hvis dere kjeder dere kan dere godt lage flere, gjerne en med der det hvite og blåe går litt inn i hverandre skriften kan være hvit på det blåe og blått på det hvite Tusen tusen takk^^ nå ble jeg gla Endret 12. april 2005 av hennisen Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Laga deg like godt en sig i samme slengen. Orka ikke å begynne på et stort bilde. Lenke til kommentar
Jonas H Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 den var fett, tusen takk!! hva slags program bruker dere og hvordan har dere plitt så flinke? Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 den var fett, tusen takk!! hva slags program bruker dere og hvordan har dere plitt så flinke? Jeg bruker Photoshop CS. Før syntes jeg Paintshop Pro. var suverent helt til jeg kom over PS CS. Anbefaler deg virkelig å prøve dette geniale programmet, du kommer til å bli helt hekta. Anbefaler deg samtidig å søke etter "photoshop tutorials" på nett for å lære småtriks av andre. Er utrolig mye av slikt på nett. Lykke til hvis du anskaffer deg det. Lenke til kommentar
lubb Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Fått ny versjon av illustrator, så jeg prøvde det like godt på dette prosjektet. Lenke til kommentar
Jonas H Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 fet as, men hvor skaffer jeg med PS CS/pro eller illustrator? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Fått ny versjon av illustrator, så jeg prøvde det like godt på dette prosjektet. Mesterlig utført. Vist du er den jeg tror du er så har du sykt skills i tegning ? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Skal ikke si hvor jeg fikk tak i PS.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå