leedsunited Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Rising sun er mye nyere, men det har jo ikke fått noen særlig gode kritikker. Noe derimot Frontline har. Hvilket av disse bør jeg kjøpe?? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Anbefaler "Rising Sun" hvis du liker litt variasjon fra "D-dagen" og "Normandie"-type spill!! "Rising Sun" foregår i Jungelen i Guadalcanal og Japan og slikt!! Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Rising Sun er helt patetisk, kjøp Frontline!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Rising Sun er helt patetisk, kjøp Frontline!!!!!!!!!!!! Nei!! Frontline er helt patetisk, kjøp Rising Sun!!! Lenke til kommentar
leedsunited Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Er det stor forskjell i grafikken på spillene??? Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Har begge av disse spillene og er sånn passe fornøyd med de. Spillene er egentlig veldig forskjellige. Det ene , rising sun foregår blant annet i jungler, buddhistiske templer, byer og på krigskip. Frontline derimot konsentrerer seg derimot om europeiske miljøer som d-dagen, fighting påbygda i nederland, i frankrike o.s.v Rising sun har forøvrig en multiplayer del som veier helheten opp vesentlig, denne muligheten har ikke frontline derimot. Allikevel er ikke singleplayer delen så imponerende med kun 7-8 oppdrag å bryne seg på. Frontline derimot har 16-18 oppdrag. For å oppsummere vil jeg si at begge er gjennomførte gjennomsnittlige spill. personlig liker jeg frontline best. det er mer action og drama i det, og det fanger meg bedre. Men dette er kun min smak. jeg vil uansett anbefale frontline viss valget står mellom nevnte spill.. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 kjøp heller brothers in arms , mye bedre spill Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Er det stor forskjell i grafikken på spillene??? Graffiken til rising sun er muligens litt bedre. Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 kjøp heller brothers in arms , mye bedre spill det vil jeg si meg enig i ! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hverken Rising Sun eller Frontline er noe spesielt bra, men jeg ville nok valgt Rising Sun. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå