IXeZion Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Kan noen si meg hvilke drivere som trengs på en Packard Bell Easy Note? Jeg fant ingenting på packard bell siden, men model navnet som står på lappen under maskina er QUA-NR1.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
IXeZion Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Jeg fikk tak i driverene, men jeg har problemer med driveren for WLAN.. Jeg har installert den, men på Enhetsbehandling står det bare "Nettverkskontroller" under "Andre enheter".. Noen ide for hva jeg skal gjøre? Endret 12. april 2005 av IXeZion Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Vanskelig å hjelpe deg, du beskriver problemet ditt for uklart, ta kontakt med support til PB, det følger jo med recovery cd`er som legger inn alle drivere og slikt automatisk du burdte bruke de. Lenke til kommentar
IXeZion Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Den er kjøpt brukt og det er ingen recovery cd.. Det er litt av problemet ja.. Men altså.. Jeg gikk inn på PB's hjemmeside og tastet inn serienummeret.. Da fikk jeg opp specs på maskina og jeg lastet ned WLAN driver fra siden. Når jeg hadde skrevet inn SN fikk jeg opp specs på maskina.. Der sto det ikke noe om WLAN kort, men under Drivere så sto det "Atheros AR5001 802.11B/G wireless LAN driver". Jeg installerte driveren og ingenting skjedde. Jeg gikk inn på enhetsbehandling i Windows og så at Windows ikke fant noe WLAN kort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå