experten Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Har det kommet minnekort som virker på nokia 6630? Har ikke fulgt med i det siste. Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 ja det har kommet noen på komplett.no, men vet ikke om de faktisk funker da... er det noen som har prøvd disse kortene eller som vet om et sted som selger noen som funker (i norge)...? begynner å bli lei av å vente... Lenke til kommentar
Heika Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg tror ikke de minnekortene fungerer, fordi de støtter feil volt. Minnekortene til 6630 skal støtte 1,8/3 volt. Nei jeg tror ikke de er å få tak i ennå. Jeg har prøvd i flere dager. De "kommer snart" har jeg fått beskjed om. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Det finnes mange norske webshopper som har fått inn 6630`s minnekort, i størrelser opp til 256MB. Et lett søk på "dual voltage" i prisguiden vil gi svar! Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 noen som har prøvd disse kortene? og sett om de virkelig funker??? bestilte et fra mpx for en liten stund siden... de funket ikke selv om mpx forsikret meg om at de skulle funke... så jeg lurer på om noen har prøvd disse kortene i sin nokia 6630? Lenke til kommentar
janodega Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg også lurer på om noen har prøvd 256 MB kortene til 6630... Mange sier de er å få kjøpt på mange nettsteder osv., men ingen kan fortelle om de har kjøpt og det virkelig fungerer..! Fint om noen kan gi svar på dette. Mvh janodega Lenke til kommentar
stue Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 ja, noen som faktisk har et 256 kor i 6630? Og er det noen som vet om det kommer 512 mb innen "kort" tid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå