Gå til innhold

Hvilken Windows XP versjon har du?

Hvilken win xp version har du?  

202 stemmer

1. 1. Hvilken win xp version har du?

• Windows XP Home - Norsk
      34
    • Windows XP Home - Engelsk
      1
    • Windows XP Professional - Norsk
      83
    • Windows XP Professional - Engelsk
      83
    • Windows XP Professional x64 Edition - Norsk
      0
    • Windows XP Professional x64 Edition - Engelsk
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånn, da har jeg lettet på trykket
:thumbup:
Men egne erfaringer, greit jeg skal godta hvis man ikke liker noe, men etter å ha lest noe på internett, er det vel litt drøyt og "henge ut" programvarer osv og si til andre at det bare er dritt...
Sa jeg at sp2 var dritt...nei, jeg sa at den er teit og så må man selv tolke om teit betyr dritt. :p

Så nå er plutselig sp2 et mobbeoffer :ohmy:

Kommer nok til å teste SP2 en gang.

Men det var vell nok OT for denne gang og da sier vi at diskusjonen rundt sp2 er avblåst!?

Endret av _Adler_
Lenke til kommentar

Da har jeg lagt til 64bit, nå er den riktignok ikke kommet ut i salg ennå. Selv om det ikke er lenge til lanseringen, noe sitter vel muligens på en av RC versionene. La til både norsk og engelsk siden den som sagt snart er ute i salg ;)

Lenke til kommentar
Da har jeg lagt til 64bit, nå er den riktignok ikke kommet ut i salg ennå. Selv om det ikke er lenge til lanseringen, noe sitter vel muligens på en av RC versionene. La til både norsk og engelsk siden den som sagt snart er ute i salg ;)

Takk for det :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har Windows XP Professional på engelsk, naturligvis.

Hmm, en overveiende antall har visst den norske versjonen, i følge denne tråden. Akkurat dette irriterer meg grensesløst. Især det faktum at enkelte har den norske versjonen av Office; da er sågar de interne kommandoene i skripspråket fornorsket. :no:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...