Gå til innhold

Hvilken Windows XP versjon har du?

Hvilken win xp version har du?  

202 stemmer

1. 1. Hvilken win xp version har du?

• Windows XP Home - Norsk
      34
    • Windows XP Home - Engelsk
      1
    • Windows XP Professional - Norsk
      83
    • Windows XP Professional - Engelsk
      83
    • Windows XP Professional x64 Edition - Norsk
      0
    • Windows XP Professional x64 Edition - Engelsk
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor oppgraderer du ikke til SP2 da?
Fordi det er teit...kan skape problemer og så gidder mange heller ikke å ha en brannmur fra microsoft når de kan skaffe bedre, f.eks. Sygate. Jeg kommer ikke til å skaffe meg SP2 med det første :nei: Endret av _Adler_
Lenke til kommentar

Det var iallefall de dummeste utsagnene... at SP2 FUCKER OPP windowsen?! :dontgetit: Altså.... Det er en security oppgradering, ikkesant? den har oppdateringer som fixer BUGS på sp1... det var bare så latterlig og få skviset ut av seg at SP2 er DÅRLIGERE enn SP1... som å si at ferskt brød er dårligere enn muggent....

Det kan hende jeg driter meg ut, men det er slik jeg har forstått det.. jeg kjører SP2 for å nettop SLIPPE bugs...

Lenke til kommentar

Jeg har selv ikke testet sp2, men jeg har hørt det fra andre at den ikke er så bra og at den KAN føre til problemer. Dette leste jeg bla. på www.freakforum.nu . Men det kan godt hende at jeg skaffer det en gang. Har man en engelsk xp, kan man da installere norsk SP2? Jeg har nemlig en cd liggende, norsk SP2, som jeg fikk i Hjemme-pc. Er det mulig eller trenger jeg engelsk SP2? :hmm:

Lenke til kommentar

_adler_: du trodde vel seriøst ikke at du kunne installere Norsk Service Pack på Engelsk Windows? selvfølgelig må du ha Engelsk Sp2 til Engelsk Windows. logisk nok. du må tilogmed ha Russisk Service Pack til Russisk Windows også faktisk :p utrolig rart det der altså :p.

Lenke til kommentar

Sorry for OT, men.. Synes det er dumt og basere seg på noe en leser på internett.. man må teste det selv, eller være med på testingen\utprøvningen av produktet eller hva det nå skal være... Jeg viser til Snekker'n sin GENIALE signatur Siterer:Mine innlegg er i hovedsak basert på min egen mening/erfaringer ,ikke andres..

Og det tror jeg det er flere på dette forumet som må tenke over også.. ikke bli sinte på meg nå!

Men egne erfaringer, greit jeg skal godta hvis man ikke liker noe, men etter å ha lest noe på internett, er det vel litt drøyt og "henge ut" programvarer osv og si til andre at det bare er dritt... Det er min mening.. og nå skal ikke jeg komme her og være "nesevis" som mormor sier, eller være frekk.. men jeg mener at det skulle vært DIN egen erfaring.. og når du "backer opp" med en så dum unnskyldning for å ikke bruke SP2 fordi brannmuren til windows er der, og den er teit? det blir for dumt..

Sånn, da har jeg lettet på trykket ;)

MVH: Joakim Gulbrandsen

Endret av Mammuten
Lenke til kommentar
SP2 :thumbdown:

Vel, snart MÅ man legge inn SP2 (hvis det ikke er tilfellet allerede) for å få sikkerhetsoppdateringer. Så for dere som vil ha en maskin full av "hull" er det bare å la være å legge den inn. Her sier Microsoft virkelig "bend over, here it comes" :!:

Bruker KUN XP engelsk professional. Norsk er full av bugs og rare oversettinger, og home blir for mangelfullt. Eneste mulige alternativ til xp pro kunne kanskje være 2003 server (std eller ee) tunet om til "2003 workstation".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...