Kladden2000 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg skal kjøpe en hdd på 250 gb. Burde jeg velge s-ata eller Ide?? Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg skal kjøpe en hdd på 250 gb.Burde jeg velge s-ata eller Ide?? s-ata, fordi det går en del fortere enn ide, og det er mYE tynnere/mindre kabler... Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Enig med Tho®¿ der. Velg sata pga. det han skrev, samt at det er det nyeste, dermed blir det gamle mindre prioritert i lengden. Noe enormt fortere går det ikke i forhold til IDE da, men. Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Noe enormt fortere går det ikke i forhold til IDE da, men. veit nå ikke jeg da men... vi har jo også sata2 da.... og jeg merker stooor forskjell fra IDE harddiskene i forhold til s-ata... Går mye fortere når jeg overførte fra s-ata til s-ata, i forhold til ide-ide, eller s-ata - ide.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå