raakken Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hei Det ble lagt ut en film av en sinnsyk bra breakdancer som så ut som en nerd, men da han begynte å danse... sinnsyke satan! Poenget er at jeg ikke husker hva den ble postet under... noen som har denne, eller som husker hva den het? Fyren så ut som han mangla ledd i kroppen... På forhånd takk Aner ikke om dette er rett forum å poste i, men det var her jeg så den. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 sånn robotdanse greie? Lenke til kommentar
raakken Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 jepp! Vet du hvor jeg finner videoen ?? mulig det heter electric boogie? Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Stooooooooooor forskjell på robotic(?) og breakdance. Lenke til kommentar
raakken Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 tenkte det var en av delene som breakdance omhandlet, men nok om det... videoen?? vet du noe om den eller? var som sagt her på forumet... kjent fyr visst du har peil Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Vet hvilken film du sikter til men vet ikke hvor den er Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Let på www.big-boys.com Lenke til kommentar
raakken Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Tusen takk!! Den var der, og jeg trengte ikke lete lenge heller... For de som ikke har sett den, dere trenger det! denne fyren er den beste... Her er den iallefall: http://www.big-boys.com/articles/robotdance.html Enjoy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Wow. Tror ikke han der har alle leddene helt på plass og btw, drit nå i å lage egen post som sier "OOOOLD". We couldn't care less. Endret 12. april 2005 av Bitex Lenke til kommentar
wilai Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 det der e robot dance ikkje break dance Lenke til kommentar
raakken Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 har alerede blitt påpekt, men tusen takk, skal ikke gjøre feilen flere ganger Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 David "Elsewhere" Bernal Kolla2001 videoen er den beste, men sjekk også Golf GTI-reklamen, en remake av den velkjente Singing in the Rain-scenen. Man kan også google på "Elsewhere slurpee" for en annen liten reklamesnutt med samme fyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå