Suicid3 Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Jeg har kommet til øy 2 der en fyr kalt Ray, ber meg om et oppdrag. Det heter "Silence the Sneak" eller noe slikt. Jeg har funnet ut at jeg trenger Molotov Coktails for å sette fyr på rommethuset. Men hvor får jeg tak i Molotov Coktails ? Har sjekket på Ammu-Nation, der var det ingenting, bare våpen og en police bribe. Plz hjelp meg noen. Lenke til kommentar
JauDa Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Er det i dette oppdraget du skal kaste inn i et vindu i ei bakgate ? I såfall så fikk brukte jeg en granat til det (tror jeg fikk granaten med en gang). Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 molotov kocktails er rettved spawn sykehuset, opp trappa og rett over gata inn gangen og på venstre side av deg er det molotov cocktails. Lenke til kommentar
Erad Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 nei nei!! hvis jeg trur rett.. er det detoppdraget du skal kaste en granat inn i gjennom vinduet!!! granatene følger med oppdraget! enkleste du kan gjøre er å sette en buss/stor lastebil foran garasjeporten under så bilen dems ikke kommer ut og så kaste inn granaten så dem prøver å stikke av.. så er det bare å sprenge bussen/lstebilen!! VÆRRY ENKELT!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå