Gå til innhold

mic problem på min k700i


chil

Anbefalte innlegg

Altså jeg hørte på en sang på min k700i, med vanelig speaker ikke headsett. Så plutselig ringer en kamerat mens jeg hører på sangen. Sangen kobler ut å ringetona kobler inn. Jeg tar telefonen å sier hei, men helt stille jeg sier hei hei hei hei! men ikke noe svar, han sier også hei..jeg kan altså høre han men han hører ikke meg. Har prøvd å ringe mange forskjellige samme problem over alt. Har også prøv å spille inn lyd men helt stille.. micen er helt klart problemet. Hvor sitter den på telefonen? har tatt av deksel men finner den ikke.

 

tips? har ikke garanti :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Altså jeg hørte på en sang på min k700i, med vanelig speaker ikke headsett. Så plutselig ringer en kamerat mens jeg hører på sangen. Sangen kobler ut å ringetona kobler inn. Jeg tar telefonen å sier hei, men helt stille jeg sier hei hei hei hei! men ikke noe svar, han sier også hei..jeg kan altså høre han men han hører ikke meg. Har prøvd å ringe mange forskjellige samme problem over alt. Har også prøv å spille inn lyd men helt stille.. micen er helt klart problemet. Hvor sitter den på telefonen? har tatt av deksel men finner den ikke.

 

tips? har ikke garanti :(

Hvorfor har du ikke garanti/reklamasjonsrett? Det er ganske vesentlig.

Lenke til kommentar

haha

 

Ok, da så.

Mic'en sitter vel helt nederst der du ser et bittelite hull i dekselet, om jeg ikke husker klin feil.

 

Kan jo selvfølgelig være en heeelt annen ting enn mikrofonen som får den til å klikke sånn også da. programvarefeil, kortslutning, fuktskade, dårlig kontakt et helt annet sted i telefon osv osv.

Lenke til kommentar
hva skjer hvis jeg tar den med til en repratør å den viser seg å være stjålet?

Er den fra Mexico tipper jeg dett ikke har en dritt å si.

 

De Europeiske operatørene har gått sammen om et register med hovedsete i Irland, der alle stjålne telefoner blir registrert. Eneste som skjer om du har en stjålet telefon i Europa og denne er registrert i dette registeret er at du ikke får dekning på den.

 

operatørene prøver ikke å inndra telefonen din og poltiet blir heller ikke tilkalt.

 

Regner ikke med at det er noe samarbeid over Atlanteren.

Lenke til kommentar

hmm jeg begynner å tro jeg har fått virus på den eller noe... for nå har også høytaleren slutta å funke når folk ringer, eller hvis jeg prøver å spille av en fil er det helt stille....

 

Hvis jeg kobler til handsfree så hører jeg noe, men det er MEGET lavt! går så vitt ann å høre hvis jeg feks spiller av en sang..

 

MEN hvis jeg setter telefonen på Alarm, så aktiveres den fint å har høy å klar lyd.

 

utrolig rart....

Lenke til kommentar

Sjekk om dere har riktig fw. gjør slik >*<<*<* Gå til serviceinfo trykk nedover til programvareinfo Der står det hvilken fw dere har. R2AE033 er den nyeste. Hvis det ikke er det nyeste som står der, så må dere oppdatere telefonen ved bruk av dss-25 og oppdateringstjenesten til sonyericsson. Link

Endret av robot
Lenke til kommentar
jeg har en ann programvare R2a041prgcxc.......

 

 

men telefonen funka jo fint før, kan den plutselig slutte å fuke pga gammel programvare? jeg har prøvd å nullstille tlf uten at det nytta

Ikke av den grunn at den er gammel alene, men det kan ligge en liten bug i programvaren som nå plutselig har slått ut i de problemene du har.

 

Oppdatering kan hjelpe mot så mangt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...