NightWolfie Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Interessert i å være med i klanen eller bare se på siden? Trykk her Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Fjern flash-filen, så blir det en fin side. Seriøst.. 2MB+ flash på en treig server? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Huff, det var mye å laste.. Ville du ha kritikk? - Personlig hater jeg lyder og bakgrunnsmusikk. Enda verre at man ikke kan skru av støyet - TNR er ikke en pen font, i allefall ikke på nettsider - Litt vanskelig å lese teksten med den bakgrunnen - En del uheldige fargekominasjoner Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Fjern flash-filen, så blir det en fin side. Seriøst.. 2MB+ flash på en treig server? Fjern flash filen og det vil ikke være noen side øh...? Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Huff, det var mye å laste.. Ville du ha kritikk? - Personlig hater jeg lyder og bakgrunnsmusikk. Enda verre at man ikke kan skru av støyet - TNR er ikke en pen font, i allefall ikke på nettsider - Litt vanskelig å lese teksten med den bakgrunnen - En del uheldige fargekominasjoner Skulle kanskje skrive det, men hvis du trykker på den mediaspilleren nederst på siden kan du trykke på sangene, trykk en gang for å skru av og en gang for å skru på... Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Noe man bør oppdage ved første øyekast? edit: 500 der ja Endret 12. april 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 (endret) God ide! Takker edit: sjekk nå Trykk her ja Kanskje lurt å slette cache på nettleseren din... Endret 12. april 2005 av NightWolfie Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Fjern flash filen og det vil ikke være noen side øh...? Kanskje det var litt av poenget mitt? Nå fikk den lastet ned ferdig. 5.4MB på en: 1) lite pen, 2) rotete side 3) med musikk 4) og irriterende videoer 5) som brukeren ikke nødvendigvis er interessert i å høre/se. Menmen, man har jo fremdeles folk som blir imponert over snurrende-wireframe-hodeskalle.gif og røykende-hodeskalle-som-viser-fingeren.gif. Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Smaken er som baken Alle har forskjellige smaker vettu, men takker for din tilbakemelding da dette vil hjelpe meg i å forbedre den Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Skal mouseover på knappene være forskjellige? Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hvorfor er det så utrolig lang loading tid? Jeg synes hele siden var preget av mye unødvendigheter som musikk og masse videoer som jeg har null interesse å se/høre. Selve layouten er utrolig enkel og det ser ut som designet er laget på 3 sekunder. Forferdelig lang loading, masse unødvendige ting og ikke minst forferdelig irriterende ting som musikk ødelegger alt av førsteintrykket. Da har jeg bare et spørsmål: Hva med en enkel og pen htmlside som kan gjøre samme jobben og loader utrolig mye raskere. Angående flashen så utnytter du ikke potensialet til flash. Flashsider skal lastes på rundt 10 sekunder slik at man ikke går lei ventinga. Jeg synes at du bør lære å komprimere flash slik at det tar mye mindre plass og dermed mindre tid å laste. Beklager at alt er negativt, men jeg synes det er mye unødvendige ting. Det du har brukt flash til kan man lage i html mye bedre og mye raskere. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 @Nightwolfie: Skal vi legge den i "Stygge sider på www" eller vil du trekke tilbake siden? Ikke bare var den stor, men uhorvelig stygg, og lyden var toppen av fjellet. Er dette tull? Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 @Nightwolfie: Skal vi legge den i "Stygge sider på www" eller vil du trekke tilbake siden? Ikke bare var den stor, men uhorvelig stygg, og lyden var toppen av fjellet. Er dette tull? Der siden din ligger sa du? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Terningkast 1. Hadde lett klatret til en 3er om du konverterte til HTML og fjernet alle de dumme animasjonene. Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Jaja, herregud.... Skal se hva jeg kan få gjort framover... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå