Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, det var mye å laste..

Ville du ha kritikk?

- Personlig hater jeg lyder og bakgrunnsmusikk. Enda verre at man ikke kan skru av støyet

- TNR er ikke en pen font, i allefall ikke på nettsider

- Litt vanskelig å lese teksten med den bakgrunnen

- En del uheldige fargekominasjoner

Lenke til kommentar
Huff, det var mye å laste..

Ville du ha kritikk?

- Personlig hater jeg lyder og bakgrunnsmusikk. Enda verre at man ikke kan skru av støyet

- TNR er ikke en pen font, i allefall ikke på nettsider

- Litt vanskelig å lese teksten med den bakgrunnen

- En del uheldige fargekominasjoner

Skulle kanskje skrive det, men hvis du trykker på den mediaspilleren nederst på siden kan du trykke på sangene, trykk en gang for å skru av og en gang for å skru på...

Lenke til kommentar
Fjern flash filen og det vil ikke være noen side :whistle: øh...?

Kanskje det var litt av poenget mitt?

Nå fikk den lastet ned ferdig. 5.4MB på en:

1) lite pen,

2) rotete side

3) med musikk

4) og irriterende videoer

5) som brukeren ikke nødvendigvis er interessert i å høre/se.

Menmen, man har jo fremdeles folk som blir imponert over snurrende-wireframe-hodeskalle.gif og røykende-hodeskalle-som-viser-fingeren.gif.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det så utrolig lang loading tid? Jeg synes hele siden var preget av mye unødvendigheter som musikk og masse videoer som jeg har null interesse å se/høre. Selve layouten er utrolig enkel og det ser ut som designet er laget på 3 sekunder. Forferdelig lang loading, masse unødvendige ting og ikke minst forferdelig irriterende ting som musikk ødelegger alt av førsteintrykket. Da har jeg bare et spørsmål: Hva med en enkel og pen htmlside som kan gjøre samme jobben og loader utrolig mye raskere.

Angående flashen så utnytter du ikke potensialet til flash. Flashsider skal lastes på rundt 10 sekunder slik at man ikke går lei ventinga. Jeg synes at du bør lære å komprimere flash slik at det tar mye mindre plass og dermed mindre tid å laste.

Beklager at alt er negativt, men jeg synes det er mye unødvendige ting. Det du har brukt flash til kan man lage i html mye bedre og mye raskere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...