Gå til innhold

Problem med å se rett lv på char.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et problem med å lese levelen til char over meg... det kan stå 35, og idet jeg skal angripe ser jeg at det står -1 nede i hjørnet... spør andre hvilken level han er, og han er f.eks 55. Er typisk at det står -1 på beskrivelsen på de karakterene som blir "feilinformert" når jeg targeter

Noen som kjenner til problemet? Kjører ctmod, og lurer på om det er denne som kødder til... men finner ingen plass å skru det av

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Etter patchen som kom så er det ikke lengere mulig å se riktig lvl på de som er 10lvl høyere enn deg, da tenker jeg må mobs og motsatt side av deg, altså er du alliance så kan du se lvlen dems men ikke horde sin og omvendt, vis de da er 10 lvl høyere selvsagt.

Endret av ToxicMan
Skrevet

Men da burde ikke ct-mod forsøke å vise levelen heller... nå virker det som den gjetter... kanskje den misliker meg, for den gjetter alltid slik at jeg får rævva skikkelig most

Skrevet
Men da burde ikke ct-mod forsøke å vise levelen heller... nå virker det som den gjetter... kanskje den misliker meg, for den gjetter alltid slik at jeg får rævva skikkelig most

Har du oppdatert til siste versjon av CTmod da? vet værtfall at det står på siden av "vise lvl funksjonen" skal være fjernt.

Skrevet (endret)

Nei, ikke den aller siste... kom 04/07. Får gjøre dette og se om det hjelper, men trodde det skulle være fikset for en stund siden (ble forklart dette av en kamerat)... håper det fikser seg med den nyeste versjonen da

Edit: versjonene kommer jo drit ofte ut, stress å legge inn hele tiden... :/

Endret av tigergutten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...