Master Casemod Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 oppdaga i dag da jeg kom hjem, gikk inn på stua og så forskrekket en hær med maur på vei mot andre sia av stua. de var på vei mot kjøkkenet. åpna oppvaskmaskina og oppdaget en hel haug med maur, faen ass. hva hjelper mot de?? hvordan kan jeg drepe dem alle, har maurgiftboks men det ser **** ikke ut til at de går på den ass. andre metoder for å bli kvitt dem? Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Kjøp deg en mauersluker, da. :!: http://www.doktoronline.no/section/nosecti...&DocumentId=305 Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Nippon funker bra mot sukkermaur. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Støvsuger... Fjerner maurene der og da. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Vi hadde også dette problemet sommern for 2 år sida, da bestilte vi en profesjonell mann til ta seg av dem. Det han gjorde var å smøre en stott på gulvene der vi visste maurene kom fra, dette var ikke farlig får mennesker og gjorde ikke noe om du tråkka på det. Dette hjalp og maurene forsvant! Og han kom ikke bare en gang, når vi betalte, betalte vi også får at han skulle komme innimellom og sjekke veggene osv... Eller noe sånt Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 aaaa! hater maur, klør i hodebunnen bare jeg leser maur (tom. når jeg skriver det, er ikke tull ). Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Nippon funker bra mot sukkermaur. Japan? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Du kan alltid gjøre om på matvanene dine. Maur er masse proteiner i Lenke til kommentar
Tante Pose Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 maur hater kaffe! prøv det. ikke ferdigtraktet, men pulveret. Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Start oppvaskmaskinen! Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 å? hva mener du? kaffe? skal jeg legge det ut på en lita papplate da? og så forsvinner de? de går jo ikke inn i den jævla maurgiftboksen da why? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Pappa ramlet med begge hendene i en maurtue når han var liten. Stoooor maurtue, var begravd helt opp til albuene. Lenke til kommentar
moray Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Som sagt over her så funker Nippon maurniddel bra. Både tube og de grønne firkantene, lokkebokser er det vel de kalles. Begge typer fåes kjøpt hos f.eks. Jernia og felleskjøpet. Nøkkelordet for å unngå maur er renslighet. Fjerne alle matrester og pakke godt inn sukker, kjeks og andre ting maurene liker. Fjern maten deres så slutter de å komme. (Vært et par lengre sommerferier i Spania, da lærer man sånt ) Lenke til kommentar
M-J Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 legg ut øl i en skål de digger øl men de drukner også Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 da går du ihvertfall ikke tom for sukker Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg hadde kjøleskapet fullt av fluer og larver engang etter en ferie. Det er enda eklere. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hva er en stott? Ville nok brukt støvsugern ja. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 andre metoder for å bli kvitt dem? Hvis du vet hvor de kommer fra så er det sikkert et lite hull de kommer inn igjennom..? Bare tett det så får de trøbbel med og komme inn, i vertfall for en periode! Vi hadde også maur i huset en gang og da holdt det med å tette hullet... Eller kanskje en musefelle ? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 da går du ihvertfall ikke tom for sukker Fordi maurene spiser sukker mener du? Jeg ville tatt kontakt med et skadedyrfirma snarest. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Spis dem Smaker ikke så verst.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå