Egilegil Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Jeg skal skifte ut hovedkortet, cpu og ram. Må jeg formatere hardisken og legge inn OS på nytt, eller virker alt som om ingeting skulle ha hendt?? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Det er stor sansylighet for at du må formatere :sad: har selv prøvd etpar ganger uten å formatere men da blir maskina ustabil. Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Du bør definitivt formattere og legge inn OS samt alle drivere på nytt! Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 hvis du godtar en pc som er ustabil kranglete å rettåslett oppfører seg som en trassig småunge. så ikke formater hd. har du lyst på ha en samarbeids villig pc som er snilll å grei å stabil ( ingen humørsvingninger ) så formatere å legg in på nytt MR_T Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Egilegil Du må formatere. Kjetil Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Hei! Som oftest så "låser" OS'et seg til et id-nummer som er på hovedkortet, så lite sansynlig at du ikke trenger å formatere. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Nåvel, jeg gjorde det i forrige uke, ingen problemer her. Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Byttet ut det samme som deg for noen uker siden. Tenkte jeg skulle prøve uten formatering. Maskina ville ikke starte engang. Formaterte, og alt var bare fryd og gammen. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 hasuwest Når du kjøper nytt hovedkort og setter den gamle harddisken inn og begynner å montere alle de andre komponetene og du starter opp,det som skjer er at du har de gammle irq'ene og de stemmer ikke med det nye hovedkortet,det er da du kan få problemer og det er derfor du alltid bør formatere først,skal du ha en stabli pc bør du formatere,eg har prøv og det var bare irreternde ustabilt. Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå