Snake Eater Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hei, jeg står fast på nest siste bane (Wraith banen) Jeg skal inn til the dark Maze men det er bare datteren til greven og grevinnen som har nøkkelen. Men hun er i et låst rom, hvordan kommer jeg inn her? Har prøvd alt, har på følelsen at jeg har savet og så har det vært en bug i spillet og nå er nøkkelen borte som mulig har falt av en fiende? Håper virkelig ikke dette er tilfellet, men alikevel HJELP!!! Lenke til kommentar
Crybaby Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Slapp av, hun har den. Jeg slet litt med å finne henne selv og det er kjempe lenge siden jeg har spilt det. Søk på 'primal walkthrough' på Google.com, så finner du garantert hjelp til å finne skittungen. Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Du stjeler nøkkelen fra greven mens du danser med ham på ballet. easy peasy, bare å finne soverommet til grevinnen, bøffe noen fine klær og stikke ned i ballsalen der su sniktitta på ho ungen som dansa. og så er det bare å glede seg til labberundten! :!: Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Du stjeler nøkkelen fra greven mens du danser med ham på ballet. easy peasy, bare å finne soverommet til grevinnen, bøffe noen fine klær og stikke ned i ballsalen der su sniktitta på ho ungen som dansa. og så er det bare å glede seg til labberundten! :!: Er ferdig med alt det der, Greven har stukket til The Dark Maze og jeg må ha nøkkelen til porten som leder inn i en laburint. dattra har den men kommer ikke inn i rommet der hvor målet på kartet er. PS: Og der hvor jeg tok nøkkelen hans under dansen var for å få opp buret hvor vambracene var etter Jen ble fanget. Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) åja, var det sånn det var... ehm finner du ingen walkthrough? Jeg kan lete litt. hehe, når du googler "primal walktrough" så finner du faktisk inlegget til crybaby her :!: ok. ign.com ville ikke la meg copy/paste teksten så jeg tar et bilde. Håper løsningen er der? edit: som det står der, tror du skal finne den når du kverker en vakt en eller annen gang etter at du har fått igjen vambraces. ting du trenger har det med å ligge og blinke hvitt på gulvet... Endret 19. april 2005 av Tonberry Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Jeg er bare redd for at jeg har savet en bugg er en stund siden jeg har spilt nå, men har drept og sjekket alle likene. Håper ikke nøkkelen er borte. Får spille litt igjen nå. Jeg kan jo velge å spille fra et checkpoint fra litt tilbake. Får håpe alle fiendene er der så jeg har mulighet for å få nøkkelen hvis den er borte. Endret 19. april 2005 av Snake Eater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå