daffyr Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Bare lurer på om den strømmforsyningen jeg har på min dell dimension 8400 vil passe på ett nytt houvedkort ? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 siden 70% av komponentene i en dell er "sveist" sammen er jeg ikke så sikker når jeg tenker meg om Lenke til kommentar
MagE Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Dell skal vel følge ATX standaren. men lurer på om jeg har lest en gang at det er noen kabler som er byttet litt på? Endret 12. april 2005 av MagE Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hvorfor må dell gjøre det så vansklig Lenke til kommentar
Jozzy Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Her står det oppgitt hva som er hva på atx kontakten. Mulig du må endre på pin rekkefølgen. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Dell bytter om pinnene i atx contakta, du vil smelle hovedkortet og psu'n om du prøver. det var i allefall sånn for et par år siden. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hvorfor må dell gjøre det så vansklig PENGER! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Er vell derfor maskinene deres er så billige. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Dell bytter om pinnene i atx contakta, du vil smelle hovedkortet og psu'n om du prøver. det var i allefall sånn for et par år siden. betyr det også at det ikke går ann å bruke en anna psu på dell hovedkortet da? Lenke til kommentar
Jozzy Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 betyr det også at det ikke går ann å bruke en anna psu på dell hovedkortet da? jepp, pinnene må iallefall byttes om. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 det er riktig erlendru. jeg leste dette i Uppgrading and repairing pc'n 13'th edition, fra 2001, så det er en stund siden, men ingenting her i verden skal få meg fra å tro at dell har forandra policy så normale dell kunder ikke må kjøpe "dell" komponenter til horibel overpris. thats the way it goes når du kjøper ferdigpc'er.. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 jeg leste dette i Uppgrading and repairing pc'n 13'th edition, fra 2001, så det er en stund siden, men ingenting her i verden skal få meg fra å tro at dell har forandra policy så normale dell kunder ikke må kjøpe "dell" komponenter til horibel overpris. Glad jeg ikke er spesielt normal Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 kan hovedkortet ryke hvis man prøver en ny psu på det da? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Så dere sier at hvis man har en Dell PC så kan man ikke kjøpe et Geforce 6800 skjermkort fra Netshop eller en standard DVD-brenner fra Komplett fordi strømkabelen ikke stemmer? Geir Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 nå har jeg sammenligna mellom tabellen på www.microplex.no (klikk på strømforsyninger) og dell.. og jeg så ikke noen forskjell noen steder jeg da.. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 nei, tom, forskjellene ligger i atx molex'n, ikke i drev kontaktene. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 nei, tom, forskjellene ligger i atx molex'n, ikke i drev kontaktene. Oki. Vi har 3 stk. 8200(!) her i huset, og plenty av uoriginale disker og kort i dem. Men vi har aldri prøvet med andre hovedkort, og ikke har jeg noen å sammenligne med, så jeg skal ikke spekulere på det. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå