Ulven Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hei, lurer på om det er noen vits i å oppgradere til det audigy kortet. Har hatt mitt sblive kort i ca 5 år nå tror jeg, og synes det er blitt svakere og svakere i det siste. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg har gjort det. Merker ikke noen stor forskjell. Njaal Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Kommer litt ann på hvilke høyttalere du bruker. Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Kommer litt ann på hvilke høyttalere du bruker. Skal vel brukes mest til spill, stereo. Har et ganske sykt headset. Endret 12. april 2005 av Ulven Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg hadde også et eldre SB Live kort, før jeg kjøpte Audgy 2. Det er absolutt hørbar forskjell på de to kortene. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg merket en del forskjell på min "ikke-fullt-så-sterke-CPU" PC da jeg byttet ut SB!Live kortet med et 2ZS når det gjaldt EAX og ant. lydkilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå