Skeptos Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Menne, har ikke lest alle tre sidene, men man ser da jenter i mye mindre klær enn bukse og bh på strand og bad. Og man har jo gjerne svømming på skolen, så da kan det være skolesak hvis man tar bilde der osv... Men de kan ikke straffe deg for å se på dem. Og de går jo "public" for å si det slik når man sprader rundt på badet. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 hva mener du med synest det var en helt grei forklaring Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 hva mener du med synest det var en helt grei forklaring Det er ikke bare 3 sider. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Å ja , nei det er 10 sider, trodde du mente selve forklaringa hans jeg. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Står 3 sider her. Men jeg har satt på maks antall innlegg per side. Regnet med at de fleste hadde gjort det, siden det er mye mer oversiktlig og deiligere å lese. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Viste det var noe jeg hadde glemt... Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Skolen vår drev også med noe slikt idag. De hadde store skjenneprekener fordi de "trodde" at noen på trinnet hadde bestilt sexleker til en annen på trinnet. Det var en som hadde fått det, men de visste ikke hvemeller hva det var som hadde bestilt. Men grunnen til at de tok det opp, var at skolen pcer kunne vært brukt til kjøpet. Synes nå de driver alt veldig langt :rolleyes: Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Når ble sexleker en synd da? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg bestilte et WLAN-kort fra skolen idag. Håper de ikke anmelder meg _igjen_... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 skolen blir jo ikke påvirket om du bestiller fra skolen eller er! ordrebekreftelsen kommer til din e-post pakken kommer til deg osv. alle skoler er rare Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Dersom bestillingen er gjort på skolen angår det jo skolen like vel. Det blir jo en form for erting som skjer ved hjelp av skolens maskiner... Men saken som trådstarteren skriver om er jo latterlig, da... Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 alle skoler er rare enig med den der Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Skolen vår drev også med noe slikt idag. De hadde store skjenneprekener fordi de "trodde" at noen på trinnet hadde bestilt sexleker til en annen på trinnet. Det var en som hadde fått det, men de visste ikke hvemeller hva det var som hadde bestilt. Men grunnen til at de tok det opp, var at skolen pcer kunne vært brukt til kjøpet. Synes nå de driver alt veldig langt :rolleyes: jeg og en an bestilte au no sånn til en. men det var jo gratis greierfra gratis.no da Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 For en håpløs verden.. men on-topic: Hadde tenkt å skrive en hel rekke juridisk dilldall som oppsummerte hva du kunne gjort mot de, men driter i det, du bør i alle tilfeller uansett kontakte en advokat, som høyst sannsynlig vil kunne reprodusere det jeg hadde tenkt å skrive i penere termer og mer nøyaktig etter å ha fått hørt alle fakta fra din side. Men, jenta har derimot ingen sak, "whatsoever". Ikke at det har noe å si lenger. En annen ting er at sånt kan rett å slett ikke gå ustraffet hen. Lærerne, jenta, jentas foreldre fortjener straffeforfølgelse. Dvs. jentas foreldre kan selvfølgelig bare ha stolt blindt på den uskyldige søte lille rosenrøde jenta si, men lærerne la seg så å si på et sølvfat juridisk sett. Vis dem at de faen ikke skal våge å engang tro at de står over loven en eneste gang til. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 *nikke som en papegøye på speed* Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 enig med Neophus, sett de på plass Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Er det ingen juss studenter, advokater eller spesiellt innteriserte ( ) sin kan ramse opp noen paragrafer og leddsetninger og annet tøys som vi jordiske ikke forstår? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Altså. Alt har gått bra, ingen er skadet/såret/drept, i alle fall ikke alvorlig. (Finnes det noe som heter mild død? ) Anyway, jeg mener at trådstarter bare skal la livet gå videre nå som alt har ordnet seg. Skulle man leid advokat for hver gang man ble ordentlig irritert, så kunne ikke jeg kjørt bil i alle fall. Jenta har lært. Let it go. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hva har jenta lært? At det er OK å komme med falske beskyldninger? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jenta skal straffest ikke gutten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå