Gå til innhold

Latterlig annmeldelse fra skolen..?


emoWEB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, har nå to minuter på meg før timen slutter.

Idag har jeg vært i møte med læreren, hun er da drit sur på meg, for det jeg har gjort.

Dette har jo ingenting med skolen å gjør, så skjønner ikke hvorfor de blander seg.

 

Tiden vil vise om jeg får nedsatt ordenskarakter, men da annmelder jeg dem.

Svarer mer senere.

Dette var han siste ord :(

 

Ser ut som datan var borte da han kom hjem!

 

Faen ta slike foreldre som gjør slikt.

Greit at det kan virke logisk for dem, men kanskje undersøke saken litt før de tar et valg!

Lenke til kommentar

Jeg kom.

Jeg leste store deler av tråden.

Jeg ler så jeg griner.

 

Dette er patetisk. Skolen kan ikke blande seg. Og i alle fall ikke sette ned ordenskarakterene hans.

Jeg er spent på hva hun jenta skal anmelde han for.

Brevet fra den advokaten vil jeg se. Samtidig som jeg får se "Jeg er herved utskrevet fra Veum mentale hvilehjem" beviset hans.

Jesus!

Tidenes dårligste spøk.

 

Edit:

Stå på ditt, aldri la dem ta deg. ;)

Egentlig elsker jeg å komme opp i slike situasjoner selv. Jeg kjemper til det ikke er mer å kjempe mot/med.

Endret av Plomma2
Lenke til kommentar

En gal lærer, en 14 år gammel jente som lyver, en skole som ikke skjønner at de ikke har noe med dette å gjøre, den perfekte oppskrift for et helvete på jord.

 

Det er som noen nevnte her sikkert derfor jenta lyver, for at ikke foreldrene skal finne ut at hun sendte bilde til deg frivillig, som jeg på en måte forstår. Men når den lille løgnen setter igang en så stor ball så burde jenta fortelle hva som egentlig hendte. Stå på, ikke la systemet knekke deg, dette går nok bra skal du se. :yes:

Lenke til kommentar
Han får skylde seg sjøl, syns jeg..

 

Men litt heavy at skolen skal blande seg inn. Dette har jo ikke noe med skolen å gjøre. Er vel for de er begge elever der da, men dog... Jaja.

Vel, der jeg totalt uenig. Jenta er en liten drittunge av en tøs som driver og finner på masse piss for å redde sitt eget skinn. Hun hadde bildet på msn, alle på listen hennes kunne se det. Hvis det er noen som kan skylde seg selv, så er det henne.

Lenke til kommentar

[rant]

 

Jeg kan seriøst ikke bli mer irritert enn dette her. At folk har det som ett mål å ødelegge for en ung kar som trådstarter for å ha sendt bilde til EN FØKKINGS KAR som var tydelighvis en dårlig venn og sendte det videre og brøt tillitten. Fuckin hell. Så snakker vi om den dama....For det første, det var HU som tok bilde av seg SELV....FRIVILLIG...så sendte HU det bildet videre til trådstarter...igjen FRIVILLIG..uten å si noe som helst at han ikke skal videresende det. Det er det man pleier å gjøre om man er så "kewl" og sender sånne pikante bilder av seg selv til folk. Det er hu som skal ta ansvaret for det hun har gjort i første omgang.

 

Så er det skolen. Verdens værste påfunn av en type skole som tar i bruk militarisert cult-lignende struktur. I det siste vi (les:mennesker) er blitt så paranoide at vi beskyller alt og alle for ting vi selv personlig ikke har noe med. <insert smart quote here> evt

Its not my war
. Skolen skal undervise sine elever og gi dem utdanning de selv har behov for. Skolen skal forsvare elever mot angrep fra utsiden (hvor enn nå alvorlig det høres ut). Med det mener jeg at hvis det kommer en gjeng og skal banke opp eleven i skoletiden, så er det skole+politi sak. Det som skjer utenfor skoletiden skal på ingen måte skolen blande seg i. Det har ingenting med skolen å gjøre lenger, skolen mister sin autoritet. Det som gjelder da er politi organen. Jenta har ikke politianmeldt saken fra første stund, foreldre har ikke sagt noe og tydelighvis bryr seg lite om sannheten. Må man bli en romfartsingenjør for å skjønne at dette her er mellom trådstarter og jenta? Mennesker har begynt å kjede livet av seg på dems kjedelige arbeidsplasser og kjedelige liv. Ting som dette, som er så energi og følelsesladd, er en "oppkvikker" i livet dems. De ernærer livet sitt med dette for at hverdagen ikke skal virke så kjedelig. OM det er saken, altfor å ikke spare de pengene som de bruker på røyk/snop/sprit/junkfood, heller spare de pengene og reise ett sted eller gjøre noe for å skape litt "fytt" i hverdagslivet.

 

for å avslutte det hele, må jeg bare få det ut...jesus FUCKIN CHRIST ¤#%"#¤.

[/rant]

 

Disclaimer: om det er noen som føler seg støttet eller på en eller annen måte negativt påvirket, send meg pm og jeg vil fjerne det innholdet som virker støttende. Posten var ment for å skape ett bildet av tankegangen min som ble satt igang etter å ha lest første siden av tråden.

 

edit:leif

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar

Hehe, dette kjenner vi til ja.

Skolen er det mest latterlige organet man kan bli saksøkt av, de blander seg inn i den minste ting...

 

Selv ble PC-en min konfiskert da jeg gikk i GK pga. av at noen på skolen hadde sagt jeg hadde lagt ut noen IRC-logger på 20-30 webservere. Logger som satte en haug folk i negativt lys, greit nok det, men SKOLEN skulle blande seg, ringe politiet osv.

 

En uke senere fikk jeg PC-en tilbake og et par tusen i oppreisning, de fant ingenting (hadde vel gjort lite om de hadde gjort det uansett).

 

Så til trådstarter, hvis han kan se dette, det kommer til å gå bra, dette er bare dritt. Får du ikke PC-en tilbake anmelder du politiet selv, eller skolen, alt ettersom...

 

:)

Lenke til kommentar
Hehe, dette kjenner vi til ja.

Skolen er det mest latterlige organet man kan bli saksøkt av, de blander seg inn i den minste ting...

 

Selv ble PC-en min konfiskert da jeg gikk i GK pga. av at noen på skolen hadde sagt jeg hadde lagt ut noen IRC-logger på 20-30 webservere. Logger som satte en haug folk i negativt lys, greit nok det, men SKOLEN skulle blande seg, ringe politiet osv.

 

En uke senere fikk jeg PC-en tilbake og et par tusen i oppreisning, de fant ingenting (hadde vel gjort lite om de hadde gjort det uansett).

 

Så til trådstarter, hvis han kan se dette, det kommer til å gå bra, dette er bare dritt. Får du ikke PC-en tilbake anmelder du politiet selv, eller skolen, alt ettersom...

 

:)

:!:

 

genialt hvis du har lite penger - bare spre rykter til noen som sladrer konstant om at du har noe ulovlig på pc'n din, vent på at den blir konfiskert, få oppreisning :thumbup:

Lenke til kommentar

hh. :!:

jeg har opplevd noe lignende, for et par uker siden faktisk. det var i påskeferien. en jente fra skolen, som jeg kjenner ganske godt kom inn på msn. jeg sier "hei", hun sier "heisann" som vanlig. etter en stund inviterer hun meg til en web-cam samtale, jeg svare selvfølgelig JA. til å begynne med sitter hun bare der... så spør hun "tør du?". jeg svarer nok en gang "ja...". så tar hun av seg genseren sin, reiser seg opp, kaster vekk genseren og står der med buksen og bh'en på... så spør hun: "er du redd?", jeg svare "ehh, seff ikke!". da tar hun sakte av seg buksen sin... og tar en hånd sakte ned i tangaen... holder den der lenge og lager "kåte" bevegelser... jeg kunne ikke annet en å sitte der å se på, så kommer spørsmålet jeg håpet ikke skulle komme, "er du alene?". det var jeg absolutt ikke, ved siden av meg satt bestekompisen min og stønnet :p (haha) han skulle ("ikke") si det videre. den første skoledagen etter ferien får jeg høre noen som roper fra et sted på skoleplassen: "er du redd, jonas?!". jaja... sånn kan det gå, men værst gikk det for henne, som fikk en del hendvendelser pr. msn, om hun kunne sitte toppløs... ikke min feil... :innocent:

 

(edit: leif)

Endret av bonga2
Lenke til kommentar
Hehe, dette kjenner vi til ja.

Skolen er det mest latterlige organet man kan bli saksøkt av, de blander seg inn i den minste ting...

 

Selv ble PC-en min konfiskert da jeg gikk i GK pga. av at noen på skolen hadde sagt jeg hadde lagt ut noen IRC-logger på 20-30 webservere. Logger som satte en haug folk i negativt lys, greit nok det, men SKOLEN skulle blande seg, ringe politiet osv.

 

En uke senere fikk jeg PC-en tilbake og et par tusen i oppreisning, de fant ingenting (hadde vel gjort lite om de hadde gjort det uansett).

 

Så til trådstarter, hvis han kan se dette, det kommer til å gå bra, dette er bare dritt. Får du ikke PC-en tilbake anmelder du politiet selv, eller skolen, alt ettersom...

 

:)

:!:

 

genialt hvis du har lite penger - bare spre rykter til noen som sladrer konstant om at du har noe ulovlig på pc'n din, vent på at den blir konfiskert, få oppreisning :thumbup:

og det er derfor sammfunnet blir verre og verre.... Hvis du er sånn person som gjør slikt, ikke kom her og post innlegg som "Pcen min ble fratatt" eller "jeg ble saksøkt" i ettertid :roll:

 

Jo flere som utnytter/prøver å utnytte systemet, blir systemet værre.

Lenke til kommentar

hehe.. kult :p

 

jeg har opplevd noe lignende, for et par uker siden faktisk. det var i påskeferien. en jente fra skolen, som jeg kjenner ganske godt kom inn på msn. jeg sier "hei", hun sier "heisann" som vanlig. etter en stund inviterer hun meg til en web-cam samtale, jeg svare selvfølgelig JA. til å begynne med sitter hun bare der... så spør hun "tør du?". jeg svarer nok en gang "ja...". så tar hun av seg genseren sin, reiser seg opp, kaster vekk genseren og står der med buksen og bh'en på... så spør hun: "er du redd?", jeg svare "ehh, seff ikke!". da tar hun sakte av seg buksen sin... og tar en hånd sakte ned i tangaen... holder den der lenge og lager "kåte" bevegelser... jeg kunne ikke annet en å sitte der å se på, så kommer spørsmålet jeg håpet ikke skulle komme, "er du alene?". det var jeg absolutt ikke, ved siden av meg satt bestekompisen min og stønnet  (haha) han skulle ("ikke") si det videre. den første skoledagen etter ferien får jeg høre noen som roper fra et sted på skoleplassen: "er du redd, jonas?!". jaja... sånn kan det gå, men værst gikk det for henne, som fikk en del hendvendelser pr. msn, om hun kunne sitte toppløs... ikke min feil...
Endret av paroa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...