crapgame Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 trenger en stille og god vifte til mitt shappire 9800pro skjermkort, noen som vet om noen bra. viktig at den er betydlig mer stille enn den som er standard vifte på kortet Lenke til kommentar
JimE Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hmm, hørt mye bra om Zalman Vf700-Cu. Ellers er Artic Cooling ATI1 Rev.2(de fleste 9xxx modellene til ati, også 9800PRO) og Artic Cooling ATI3(9800PRO/XT) gode kandidater. Har ATI1 Rev. 2 selv, og den ser bra grom ut på skjermkortet. Lite støy og bra kjøleevne og. Men Zalman'en skal være minst like bra. Smaksak egentlig, jeg baserte mitt valg på prisen (~100kr forskjell) og fordi jeg synes den var tøffere fantaCx Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 (endret) tror jeg velger denne: Heatpipeog kjøper den vifta ved siden av som jeg skrur på hvis nødvendig. for etter hva jeg forstod trengte man ikke vifta, eller har jeg tatt feil? Endret 12. april 2005 av crapgame Lenke til kommentar
JimE Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Du trenger den ikke nei, men den vil nok hjelpe mye på temperaturen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå