bj0rnar Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 God dag! Jeg skal oppgradere systemet mitt, og har kommet fram til følgende: Gigabyte GA-K8NSU S-939 nForce3 250 AMD Athlon 64 3500+ "Winchester" BOXED Så var det RAMen da. Det skal være 1024MB, jeg skal ikke overklokke det, dog jeg vil gjerne at det skal gå raskt, og være godt. Samtidlig kan jeg ikke overskride så mye over 1200 kr. Jeg fant OCZ 1024MB Premier Dual Channel med CAS: CL 2,5-3-3-7 (dette vet jeg ikke noe om, men jeg vet det har noe å si). Vil denne rammen gå bra i Dual Channel på hovedkortet mitt? Er den noe å gå på, eller har dere noen andre alternativer som er bedre, men samtidlig under 1200 kr? Mvh Bjørnar Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hvis du ikke skal overklokke,så kan du trygt kjøpe den ramen der. Jeg hadde faktisk tenkt til å kjøpe akkurat det hovedkortet og den ramen selv. Netshop sa da at de passer sammen. Lenke til kommentar
bj0rnar Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Det var hyggelig Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 oppsettet ditt ser bra ut det, nforce4 er vel å foretrekke, men du har vel et agp skjermkort tipper jeg så derfor nforce3 istedet? og ram'n er somsagt god nok imassevis den. Lenke til kommentar
bj0rnar Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Det stemmer, har et 6800 LE kort jeg ikke ser noe grunn til å hive enda Har bestilt dette oppsettet nå, får håpe alt går smertefritt Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 De rammene ser greie ut, men jeg villa ha anbefalt Corsair. Bruker disse brikkene selv, og positive med dem er at det gir litt rom for litt oc ( tilfelle du finner ut at du vil presse mer ut av dem ). I tillegg er de utrolig stabile og kjører 2.3.3.6 timing uten noen problemer. Dessuten koster de bare litt mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå