Gå til innhold

Noken som veit om en bra amd cpu?

Anbefalte innlegg

jeg ødelagde hovedkorte mitt, åsso skulle eg igrunn ha berre nytt hovedkort, men åsso he e en amd 2800 no da...åsso lure e på å kjøpe ny prossesor med...noken her som veit om noken brae amd cpu`a som er bra til å klokke ? evnetuelt ett bra hovedkort...de må ikkje kosta alt for mykje !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg ødelagde hovedkorte mitt, åsso skulle eg igrunn ha berre nytt hovedkort, men åsso he e en amd 2800 no da...åsso lure e på å kjøpe ny prossesor med...noken her som veit om noken brae amd cpu`a som er bra til å klokke ? evnetuelt ett bra hovedkort...de må ikkje kosta alt for mykje !

Hvor mye kan du tenke deg å bruke da?

Lenke til kommentar

Vil anbefale socket 939, men du vil sikkert bli like fornøyd med socket 754. Fordelen med s939 CPU'er når du skal klokke er at de er kaldere.

Når det gjelder hovedkort ville jeg kjøpt et MSI kort, siden du sikkert har AGP kort nå.

Lenke til kommentar
Vil anbefale socket 939, men du vil sikkert bli like fornøyd med socket 754. Fordelen med s939 CPU'er når du skal klokke er at de er kaldere.

Når det gjelder hovedkort ville jeg kjøpt et MSI kort, siden du sikkert har AGP kort nå.

I tillegg har 939 dual-channel.

Lenke til kommentar

Hjelper det for klokkinga og? :)

Lenke til kommentar

Hjelper det for klokkinga og? :)

Det er ein fordel å ha iallefall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...