MindTooth Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Leste i denne at Micrsoft skal lage "fortsette" å lage spill til Xbox til 2007. Da lurer jeg med dette: Kommer ikke Xbox-spill til å være kompitabel med Xbox 2? Edit1: leif gitt Endret 12. april 2005 av Birger_Nord Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Det ble utgitt PSone-spill helt til i fjor høst, og PlayStation 2 er bakoverkompatibel med PSone. Så det er ingen grunn til å trekke forhastede slutninger rundt bakoverkompabiliteten til neste-generasjon Xbox selv om Microsoft velger å produsere Xbox-spill til 2007. Husk at for de aller fleste er det en dyr investering å kjøpe en helt ny konsoll. Det ville vært dumt av Microsoft å stoppe utviklingen av gode spill på forrige generasjon, så snart en ny er i salg. Spesielt når vi ser hvor hardt utviklerne klarer å tyne dagens Xbox-maskin. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Har hørt at du kan spille "xbox 1" spill på xbox 2, husker ikke helt hvor jeg hørte det, uansett vill det være teit om du ikke kan spiller "xbox 1" spill på 2ern Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Har hørt at du kan spille "xbox 1" spill på xbox 2, husker ikke helt hvor jeg hørte det, uansett vill det være teit om du ikke kan spiller "xbox 1" spill på 2ern Ja mange som har hørt ting, men såvidt jeg vet så tror jeg ikke MS har bekreftet noen rykter. Blir spennende å se da de skal ha en halvtimes demo av xbox 2 på mtv den 13 mai (12 mai i usa) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå