Gå til innhold

Worklog: Project Black Tripod FINITO!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Finito = Ferdig.. :) Altså, ingen update! ;)

Uansett er Gönz banna for siden (kommer om et par dager) så det er derfor han ikke svarer.. :p

Edit: Fikk nettopp vite at han kommer med en liten bildeupdate når han får kontoen sin tilbake! ;) Jippiiii! :D

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

takker for all ros :D fikk igjenn kontoen min kl 9 i går, im back on line :thumbup: kommer nok med en bildeupdate snart.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

på grunn av en flest-klikk link i signaturen min... må si jeg er litt skuffet at jeg fikk en hel uke ban på grunn av det. fikk liksom ingen advarsel heller.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Veldig nice pyramide pc :D men noe jeg lurer på. det der harddisk vinduet, funker disken fint? har tenkt å gjøre dette mange ganger, men har alltid vært redd for å ødelegge noe, hvordan gjorde du det ?

lykke til videre med prosjektet

Lenke til kommentar
Veldig nice pyramide pc :D men noe jeg lurer på. det der harddisk vinduet, funker disken fint? har tenkt å gjøre dette mange ganger, men har alltid vært redd for å ødelegge noe, hvordan gjorde du det ?

lykke til videre med prosjektet

Tror disken er defekt. Det er der bare til pynt ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

disken er ikke defekt, men jeg har ikke hatt mulighet for aa sjekke om den faktisk fungerer enda... regner med at den ikke gjoer det. Gikk forresten til anskaffelse av en mx518 i dag, fikk den for 30 euro i nederland!

kommer tilbake med en saftig og stor bildeupdate om en to ukers tid, etter at jeg har kommmet hjem fra ferie!

Mvh Göncz

Lenke til kommentar

Må bare komentere at i Finland var det 39,5*C en stund denne uka, DET var varmt det (men det gjorde ingenting, siden jeg var på biltur med over 500hk, Intercooler og turbo ;) )

On-topic (nesten): 30 Euro var ikke mye, sykt billig! Hvor fikk du tak i den til den prisen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...