sigen Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Dårlige biloder, kongebra kabinett! Har lite og ingenting å si på det (noe som er en positiv ting), synes du har fått det gjennomført, utenom det kobber-platen du har som "kontrollpanel" EDIT: Noe som kunne misforstås Endret 21. mai 2005 av sigen Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Utrolig bra Gunz! Ble supernice Har du hengt opp kabinettet eller noe? Ser ut som den flyr Ble litt rotete inni, hva med kabelstrømper da, da hadde det virkelig blitt et supernicenice kabinett Men detta blei jævlig bra Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Trekanten er bygget på en sokkel som er firkanta, derfor det ser ut som om den svever mr1989 Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 har planer om å sleeve ja. Sigen- synes du kobberplaten var stygg? jeg digger den Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg synes at den platen er fin jeg Vurderer og ha noe lignene på mitt kabinett, men bare med aluminium Må si en tingg til: Super Bra Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Forskjell på at jeg synes den var stygg, og at kabinettet ikke ble like gjannomført med den Har lite imot den, men jeg tror det kunne blitt litt stiligere hvis du hadde hatt en svart plate der. Men uansett er dette et kabinett jeg håper på å få se live en gang Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 tusen takk når det gjelder platen, så er smaken som baken. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 NICE! (Men større bilder mellomrom mellom dem?) Lenke til kommentar
Markussr Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Kul kasse Gunzemann! Du burde flekke opp noen viftegriller og rydde litt ellers lykke til me karakteren Lenke til kommentar
Stigma2K Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jaja Gønschzjh-elns (Sturla her) ser bra ut dette. Skal du ha den med på Zargate til høsten? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Selffølgelig Halla foresten lang over MSN! Endret 23. mai 2005 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
LorIeNz Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Dette så jo lovende ut Btw: Harddiskvinduet..... *missunelig* Vil også modde min disk, men tar ikke sjangsen på å ødelegge den før jeg tar meg råd til en ny disk. Lykke til videre Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Harddisken virket vist ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 ikke det at jeg har prøvd, men... det kan jo hende at den faktisk funker Har litt planer om å komme med en bildeupdate, nå som kabbiset er ferdig... er det stemning for dette? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Selvførgelig! Prøv å ta litt bedre bilder da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå