aeinstein Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Ser bra ut! Blir digg med "skjev" pyramide. Digg! Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Ser bra ut! Blir digg med "skjev" pyramide. Digg! *kremt* copyright på den teksten? men konge prosjekt we like. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 ja, det ser bra ut dette, men det så litt spess ut med den boksen under, jeg både likte det, og mislikte det (bra at det er noe som "irriterer" meg med dette kabinettet, husker det bedre da ) Stå på videre, ser frem til de siste bildene! Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Skjempe fint gunz.. You will *sucseed* *vet ikke hvordan det staves Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Ser bra ut dette gunzemannen Sparte mitt inlegg nr. 500 til deg, du er jo så sØt Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 nice qunz fint prosjekt me like Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Ja ser bra ut, stå på videre. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hvilken idiot var det som sa at en pyramide ikke er en pyramide med mindre det er en firkantet base? Sludder og vås! Se her: http://en.wikipedia.org/wiki/Pyramid der det står at en pyramide har en polygonal base! Altså en hvilken som helst mangekant! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Takker for all ros Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 nydelig prosjekt! ang sotet plexi : Hvordan sotet du det? ser du gjennom det? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 jeg kjøpte det ferdig sotet på glassmesteren. men du kan jo som et alternativ kjøpe sotningsfilm på biltema elns... å ja, du ser veldig godt gjennom det (kommer an på hvilken grad det er sotet.) Lenke til kommentar
galskab Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Og sist men ikke minst; denne limen RULER! vilken lim er best 1 eller 2? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 De må blandes sammen for at den skal herde. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Epoxy betyr at det har to komponenter.. Som blandes og herdes! Som Vågebu sa.. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) UPDATE! Er nå ferdig med min vakre skjønnhet! har ikke tenkt å skrive så mye i denne posten, men skal bare legge ut bilder så dere kan se selv. Case tempen ligger faktisk på 20grader med 19 grader i rommet! Meget stillegående, og har gode termiske egenskaper synes jeg. har ikke fått installert allt temp sensorene enda. Også meget fornøyd med finishen, du kan omtrent speile deg i den Blitzen på kameraet ødelegger finishen helt, det ser mye bedre ut i virkeligheten! Hvis noen lurer på noe, bare spør! tusen takk til alle de som har inspirert og hjulpet meg, og takk til Vendur! Takker også Stepow her på forumet for å være en reddende engel som lånte meg en aspire PSU mens min var på rep. Er han ikke ZoEt? Vil gjerne ha litt feedback EDIT: glemte å si at de støydempings mattene dere ser på bildet faktisk er kjøpt på Ergo, hvor de selger støydemping beregnet på PC Endret 21. mai 2005 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Endelig! Så jo bildene på MSN istad og som jeg sa.. RÅBRA!! =D Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Takker og bukker Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Takker også Stepow her på forumet for å være en reddende engel som lånte meg en aspire PSU mens min var på rep. Er han ikke ZoEt? Ja han er det Men ser bra ut detta gunz, synes ikke bildene dine var så bra da menmen. Supert prosjekt Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 enig. Bildene er elendige, men det er nok en kombinasjon med at jeg er en dårlig fotograf, samt at kameraet er lol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå