aeinstein Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Genialt! Får bare så lyst til å jobbe med mitt kab også! Skl haldigvis hjem til helga! Lookin GOOD! Stå på! Lenke til kommentar
sigz Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Nydelig arbeid gunz! Stå på . detta blir suupert! Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Nydelig arbeid gunz! Stå på . detta blir suupert! enig Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 takker for all ros! en pyramide kan vel være stilren den og? eller hva? har ikke planer om å pusse ned kantene nei. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Synes dette ser utrolig bra ut. Og jeg synest at den så ganske så stilren ut egentlig. Men det er bare min mening. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Synes dette ser utrolig bra ut. Og jeg synest at den så ganske så stilren ut egentlig. Men det er bare min mening. Tusen takk Lenke til kommentar
Markussr Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Pent arbeid Gunz:P ser du har kjørt en fin first timer;) hehe keep ut tha good work homie Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 hehe, thx markus Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Har nå bestemt meg for å rename prosjektet til ``Project Black Tripod`` (Tusen Takk Cilleron! ) hva synes dere om navnevalget? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Tøft det.. Tripod har vel noe med pyramide å gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 ja, hvis du ser på innlegget til Cilleron, så var det han som kom med forslaget. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 det var da ikkeno å takke for! (Ja, jeg vet jeg er god!) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hehe, navnet var bra ja.. Sigen også kan det her med navn! Lenke til kommentar
Polmen Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Utrolig stilig! Gleder meg til å se om du klarer å få det til å ikke se ut som en goth-box fra helvete eller noe slikt. Lykke til, venter på updates Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 hehe, mulig det kan minne litt om noe gothisk jo men jeg satser på at det blir nice Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Fy f**n gunz dette er noe av det råeste prosjektet jeg har sett ever. Lenke til kommentar
Chizzi_RoXe Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 hvordan kobler du ein laptop hd til vanlig hovedkort? Med en slik : IDE 3.5 til 2.5 adapter Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Kan kjøpes billig på QXL: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=17...um=2&Catg=11399 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=17...um=2&Catg=11399 Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg må si jeg liker kabinettet, men akuratt jeg synes nå at kabinettene bør være litt små ettersom jeg reiser på lan er det et stooort ork og dra med et slikt kabinett som du bygger... Men for all del jeg liker kabinettet El NetZor Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 UPDATE! Her kommer det en Megastor bildeupdate! bare husk at kabinettet er fullt av støv og sagflis på bildene, og at finishen dermed ser dårlig ut... det er faktisk mye bedre i virkeligheten jeg har pusset en del av kantene som dere ser, og jeg skal få lakket det om igjenn til neste update. Jeg har også fått sponsorpakka fra vendur Vel, her er i alle fall bilder av slik den ser ut nå: Først noen bilder av utstyret og sponsor pakka: ikke mye igjenn av godteriet fra vendur *unødvendig bilde* Hengslene jeg brukte: Hullsaga: Begynner å gå med en del lakk ja Rotete Verksted Og så en del bilder av selve kabisset: Her burde det være nok av tilkoblingsmuligheter Litt testing med HW inni før jeg ordner siste finjusteringen Og sist men ikke minst; denne limen RULER! Det var alt for denne gang regner med å bli ferdig med kabisset innen en uke eller noe sånt. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå