Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Har enge hatt planer om å begynne å bygge et kabiss, Har nå begynt å lage det, stikkordene er: Stilrent (på en måte ) Støyfritt Funksjonellt HW som skal inni: AMD Athlon 64 3000+ WD 160 gig Seagate 120gig gainward GeForce 6800gt golden sample (kjører på Ultra speed) KV8Pro 3rd eye HK 1024 Twinmos/cruical RAM TT 400w Psu (muligens en annen.) Sponsor av prosjektet er kabinettet vil bli ferdigbygd i løpet av de neste 6ukene og jeg vil oppdatere bildene fortløpende hver uke. kabinettet skal være formet som en slags pyramide, med et kasse til harddisk og cdrom under. Litt vanskelig å beskrive formen her, så jeg kommer tilbake med flere bilder senere. som jeg sa tidligere, så har jeg allerede begynnt på prosjektet, og her følger noen bilder av kassen under pyramiden med cdrom og harddisk, samt 2xvolcano12+ vifter; jeg vet de bråker en del, og jeg skal ordne bryter, så de har mulighet for å bli slått av. bildene er tatt med blitz, så eventuelle ujevnheter i lakking/materiale kommer meget tydelig frem, disse ujevnhetene er i virkeligheten ikke synlige. her er et bilde av hele kassa harddisk-brakett med plass til 4stk i profil: kommer tilbake med flere bilder før helga Nå, hva syns dere?? kom gjerne med tilbakemeldinger på hva dere synes jeg burde gjøre annerledes osv på veien. Endret 24. mai 2005 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
sigen Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Ser bra ut dette, håper du får det til sånn som du vil ha det! Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Takker Her er noen flere og litt bedre pics: liten snacksy detalj [/img] I front: der var alt for i dag Endret 18. april 2005 av Slettes-xwByZdFZ Lenke til kommentar
sigen Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Versegod Navneforslag: BlackPyramide. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 bra navn sigen bruker den jeg Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Hvor har du fått tak i de TT viftene? Utrolig stilige vifter i grunnen. Trodde de bare var solgt sammen med CPU kjølere eller er de mulig å få tak i løsvekt? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 de er faktisk fra CPU kjølere før hadde jeg en socket A, så en 754, og når jeg kjøpte ny CPU vifte til de, så tok jeg bare av viftene å brukte de. Var å kjøpte Sotet Plexi i går, og jeg kommer med en update på mandag. Hva syns dere?? Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 deiligt hardiskvindu Lenke til kommentar
sigz Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Ser bra ut gunz! Ja enig med at viftene var digge. Elsker det hdd vinduet ditt! *følger med* Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Har samme kjøler. Hvordan festet du de viftestyreings knappene? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 skruknottene har jeg mekka fra den regulerbare viftestyringa som fulgte med volcano12+ viftene. borra bare høl... Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Dette ser digg ut! (men hvor er pyramidedelen?) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Sigbjørn (sigen) er gode på navn, det må jeg si! Prosjektet ser fett ut.. Kul "Cube" nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 jeg kommer tilbake med bilder av den og andre ting i mårra Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Likte det harddisk-vinduet ditt. Hvilken disk er det? Lurer på om jeg skal prøve det på en gammel disk, tør ikke å prøve på en ny Ikke dårlig kabinett heller, men hvis det skal være stille bør du skru ned de viftene litt Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 har mekket bryter på viftene, så jeg kan ha dem på til gaming, og av om natta/surfing. hardisken jeg har brukt er en 2.5 laptop harddisk på 10gig Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg testa min TT vifte uten CPU kjøleren og den blåser som et uvær på fult og som en moderat bris på minimum. Uanset den blåser bedre en en standar 80mm vifte selv på minste hastighet og årsaken er enkel, vifteblarne på disse er mye bredere så de får godt tak på lufta. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 tror den lager sånn ca 22Db på min. Lenke til kommentar
nree Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 hvordan kobler du ein laptop hd til vanlig hovedkort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå