Gå til innhold

Worklog: Project Black Tripod FINITO!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Har enge hatt planer om å begynne å bygge et kabiss, Har nå begynt å lage det, stikkordene er:

Stilrent (på en måte :p )

Støyfritt

Funksjonellt

HW som skal inni:

AMD Athlon 64 3000+

WD 160 gig

Seagate 120gig

gainward GeForce 6800gt golden sample (kjører på Ultra speed)

KV8Pro 3rd eye HK

1024 Twinmos/cruical RAM

TT 400w Psu (muligens en annen.)

Sponsor av prosjektet er vendur.gif

kabinettet vil bli ferdigbygd i løpet av de neste 6ukene og jeg vil oppdatere bildene fortløpende hver uke. :thumbup:

kabinettet skal være formet som en slags pyramide, med et kasse til harddisk og cdrom under. Litt vanskelig å beskrive formen her, så jeg kommer tilbake med flere bilder senere.

som jeg sa tidligere, så har jeg allerede begynnt på prosjektet, og her følger noen bilder av kassen under pyramiden med cdrom og harddisk, samt 2xvolcano12+ vifter; jeg vet de bråker en del, og jeg skal ordne bryter, så de har mulighet for å bli slått av.

bildene er tatt med blitz, så eventuelle ujevnheter i lakking/materiale kommer meget tydelig frem, disse ujevnhetene er i virkeligheten ikke synlige.

her er et bilde av hele kassa

IMG_3758.jpg

harddisk-brakett med plass til 4stk

IMG_3761.jpg

i profil:

IMG_3759.jpg

kommer tilbake med flere bilder før helga

Nå, hva syns dere?? :) kom gjerne med tilbakemeldinger på hva dere synes jeg burde gjøre annerledes osv på veien. :thumbup:

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Takker :D

Her er noen flere og litt bedre pics:

liten snacksy detalj :)

[/img]IMG_3764.jpg

I front:

IMG_3760.jpg

der var alt for i dag :p

Endret av Slettes-xwByZdFZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

de er faktisk fra CPU kjølere :D før hadde jeg en socket A, så en 754, og når jeg kjøpte ny CPU vifte til de, så tok jeg bare av viftene å brukte de.

Var å kjøpte Sotet Plexi i går, og jeg kommer med en update på mandag. Hva syns dere??

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

skruknottene har jeg mekka fra den regulerbare viftestyringa som fulgte med volcano12+ viftene. borra bare høl...

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

har mekket bryter på viftene, så jeg kan ha dem på til gaming, og av om natta/surfing. hardisken jeg har brukt er en 2.5 laptop harddisk på 10gig :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg testa min TT vifte uten CPU kjøleren og den blåser som et uvær på fult og som en moderat bris på minimum.

Uanset den blåser bedre en en standar 80mm vifte selv på minste hastighet og årsaken er enkel, vifteblarne på disse er mye bredere så de får godt tak på lufta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...