Gå til innhold

Neonode med WLAN kommer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Regner med dette er N2, gleder meg sinnsykt! Men er det noen som vet noe om størrelsen og utseendet? eventuelt har noen bilder å linke til?

Så vidt jeg ser er dette bare en oppgradering av N1(m). Regner da med samme utseende. Da synes ihvertfall jeg at N2 ikke vil være passende navn. Dette er ihvertfall hvordan jeg tolker pressemeldingen.

 

Fin nyhet det her. En bra mobil blir enda bedre :)

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Har jo hendt ting. Flere funksjoner har blitt lagt til, samt at den nye modellen N1m har kommet. Jeg, som eier av en Neonode, vet ihvertfall at telefonen fungerer veldig bra og er et svært godt produkt. Virker som noen her prater om ting de ikke helt har greie på.

 

Men, klart, det blir spennende å se hva som skjer. Mye må klaffe for at Neonode må klare seg i det lange løp. :)

Lenke til kommentar
Har jo hendt ting. Flere funksjoner har blitt lagt til, samt at den nye modellen N1m har kommet. Jeg, som eier av en Neonode, vet ihvertfall at telefonen fungerer veldig bra og er et svært godt produkt. Virker som noen her prater om ting de ikke helt har greie på.

 

Men, klart, det blir spennende å se hva som skjer. Mye må klaffe for at Neonode må klare seg i det lange løp. :)

men hvor er telefonene?

 

disse var jo spådd en lysende fremtid, salget skulle ta av (også i norge) og ALLE skulle ha en neonode.

 

har fremdeles ikke sett noen med denne telefonen.

De få som har den har sannsynligvis importert den selv. Har ihvertfall ikke sett noen forhandlere av den her hjemme.

Lenke til kommentar

Forhandlere har ikke denne siden den selges fra Neonode's hjemmesider. Grunnen til at ingen har den her (bortsett fra meg og noen andre) er at Neonode foreløpig ikke sender til Norge.

 

Vi må også huske på at dette er et bittelite selskap med bare 25 ansatte. Å bygge seg opp tar lang tid, men ting går sakte fremover, kanskje litt for sakte dessverre. Neonode hypet seg selv opp alt for mye når de lanserte N1 første gang, og har måtte betale for dette lenge.

 

Jeg synes det ihvertfall er morsomt med et lite, innovativt selskap som leverer et meget bra produkt, ihvertfall for min del.

Lenke til kommentar
Forhandlere har ikke denne siden den selges fra Neonode's hjemmesider. Grunnen til at ingen har den her (bortsett fra meg og noen andre) er at Neonode foreløpig ikke sender til Norge.

 

Vi må også huske på at dette er et bittelite selskap med bare 25 ansatte. Å bygge seg opp tar lang tid, men ting går sakte fremover, kanskje litt for sakte dessverre. Neonode hypet seg selv opp alt for mye når de lanserte N1 første gang, og har måtte betale for dette lenge.

 

Jeg synes det ihvertfall er morsomt med et lite, innovativt selskap som leverer et meget bra produkt, ihvertfall for min del.

Så lenge telefonen fungerer og støtteapparatet rundt fungerer, om du skulle trenge dette, er jo alt flott.

Lenke til kommentar
Så lenge telefonen fungerer og støtteapparatet rundt fungerer, om du skulle trenge dette, er jo alt flott.

Helt klart. Supporten til Neonode er veldig god, og telefonen fungerer svært bra. Litt bugs her og der, men det ser vi i alle telefoner. Litt morsomt at oppgraderingene til telefonen er såpass store når de kommer en gang i blant. :) Men, dette er nok foreløpig en telefon for spesielt interesserte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...