Dinsdale Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Spørs om det ikke blir Neonode på meg likevel. Regner med de forbedrer endel andre ting også med denne nye modellen. Bor man i storbyer skal det jo godt gjøres å ikke ha tilgang til WLAN. Neonode`s presseskriv Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Regner med dette er N2, gleder meg sinnsykt! Men er det noen som vet noe om størrelsen og utseendet? eventuelt har noen bilder å linke til? Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Regner med dette er N2, gleder meg sinnsykt! Men er det noen som vet noe om størrelsen og utseendet? eventuelt har noen bilder å linke til? Så vidt jeg ser er dette bare en oppgradering av N1(m). Regner da med samme utseende. Da synes ihvertfall jeg at N2 ikke vil være passende navn. Dette er ihvertfall hvordan jeg tolker pressemeldingen. Fin nyhet det her. En bra mobil blir enda bedre Endret 14. april 2005 av arehei Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg mener bestemt at Neonode sin nye mobil, N2, skal komme løpet 2005. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 De sier så. Tror nok vi må regne med noen utsettelser, men Neonode har bevist at de har klart å lage et godt produkt, til tross for et par bugs her og der (som forøvrig alle andre produsenter også har på de fleste telefoner). Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Utseende blir forhåpentlig likt. Hva som blir nytt utenom wifi gjenstår. Lenke til kommentar
Grimso Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 hvorfor ikke kjøpe seg en Qtek med WLAN!? Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 hvorfor ikke kjøpe seg en Qtek med WLAN!? Fordi det er en helt annen telefon, med helt ulike spesifikasjoner, helt ulik meny, helt ulikt utseende, osv. osv. osv.... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 I mine øyne blir skjermen på en N1(m) for liten for å klare å holde på slike ting... Skal den ha wLAN så bør skjermen være større..! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Høres sinssykt ut det der, men det hjelper jo lite når vi ikke kan kjøpe den Endret 14. april 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 N1 var en skikkelig flopp og jeg er ganske sikker på at N2 også blir det, hvis vi i det hele tatt får se mobilen i butikkene før det er kommet noe annet som er bedre! Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Skjønner hva du mener Retro. Men de har jo forhåpentligvis lært ett og annet da... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 neonode er liksom ikke så imponerende lenger. ult for et par år siden, men ingenting har jo hendt siden da. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Har jo hendt ting. Flere funksjoner har blitt lagt til, samt at den nye modellen N1m har kommet. Jeg, som eier av en Neonode, vet ihvertfall at telefonen fungerer veldig bra og er et svært godt produkt. Virker som noen her prater om ting de ikke helt har greie på. Men, klart, det blir spennende å se hva som skjer. Mye må klaffe for at Neonode må klare seg i det lange løp. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Har jo hendt ting. Flere funksjoner har blitt lagt til, samt at den nye modellen N1m har kommet. Jeg, som eier av en Neonode, vet ihvertfall at telefonen fungerer veldig bra og er et svært godt produkt. Virker som noen her prater om ting de ikke helt har greie på. Men, klart, det blir spennende å se hva som skjer. Mye må klaffe for at Neonode må klare seg i det lange løp. men hvor er telefonene? disse var jo spådd en lysende fremtid, salget skulle ta av (også i norge) og ALLE skulle ha en neonode. har fremdeles ikke sett noen med denne telefonen. De få som har den har sannsynligvis importert den selv. Har ihvertfall ikke sett noen forhandlere av den her hjemme. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Forhandlere har ikke denne siden den selges fra Neonode's hjemmesider. Grunnen til at ingen har den her (bortsett fra meg og noen andre) er at Neonode foreløpig ikke sender til Norge. Vi må også huske på at dette er et bittelite selskap med bare 25 ansatte. Å bygge seg opp tar lang tid, men ting går sakte fremover, kanskje litt for sakte dessverre. Neonode hypet seg selv opp alt for mye når de lanserte N1 første gang, og har måtte betale for dette lenge. Jeg synes det ihvertfall er morsomt med et lite, innovativt selskap som leverer et meget bra produkt, ihvertfall for min del. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Forhandlere har ikke denne siden den selges fra Neonode's hjemmesider. Grunnen til at ingen har den her (bortsett fra meg og noen andre) er at Neonode foreløpig ikke sender til Norge. Vi må også huske på at dette er et bittelite selskap med bare 25 ansatte. Å bygge seg opp tar lang tid, men ting går sakte fremover, kanskje litt for sakte dessverre. Neonode hypet seg selv opp alt for mye når de lanserte N1 første gang, og har måtte betale for dette lenge. Jeg synes det ihvertfall er morsomt med et lite, innovativt selskap som leverer et meget bra produkt, ihvertfall for min del. Så lenge telefonen fungerer og støtteapparatet rundt fungerer, om du skulle trenge dette, er jo alt flott. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Så lenge telefonen fungerer og støtteapparatet rundt fungerer, om du skulle trenge dette, er jo alt flott. Helt klart. Supporten til Neonode er veldig god, og telefonen fungerer svært bra. Litt bugs her og der, men det ser vi i alle telefoner. Litt morsomt at oppgraderingene til telefonen er såpass store når de kommer en gang i blant. Men, dette er nok foreløpig en telefon for spesielt interesserte. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hvordan er prosessorkraften da? Er den treg eller rask eller midt i mellom? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Raskeste telefonen jeg har brukt til nå. Alt skjer umiddelbart etter at man har gjort et valg. Ikke noe Symbian-treghet her i gården. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå