Gå til innhold

Hva savner DU i Msn Messenger?

MeReo

Anbefalte innlegg

Virker mer som en påstand eller et spørsmål...

Men det er ikke det som er poenget. Poenget er at folk rakker ned på de som er 14 år. Hvorfor? Noen spesiell grunn til at dere skal flame 14 åringer? Kan ikke tro de har gjort dere noe.

Hvem sikter du på?

Jeg var flau over å være 14 år jeg, fordi folk slang dritt om alle som var 14 år.

Da har jeg hørt det og.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sikter på de som ikke tåler 14 åringer. Er vel ingen grunn til det? Fordi de er 14 år?

Ja du har vel hørt det du.

edit:

Men du må innrømme at 14 åringer får gjennomgå litt på forumet.

Veit at alle fjortisser trenger ikke være frekke, sms-skrivende, påståelige drittunger som bare har feil og er helt inkompetente.

Endret av Marti
Lenke til kommentar
Og hvorfor skal det være akkurat fjortisene som "digger" wink og alt det crappy greiene der.

Jeg er bare 15 selv, og ja jeg synes det er irriterende med det stygge vinduet som rister ræva av seg.

Men det er ikke det som er poenget. Poenget er at folk rakker ned på de som er 14 år. Hvorfor? Noen spesiell grunn til at dere skal flame 14 åringer? Kan ikke tro de har gjort dere noe. Jeg var flau over å være 14 år jeg, fordi folk slang dritt om alle som var 14 år.

Fjortis er vel mer et begrep på mental modenhet mer enn alder, selv om det selvfølgelig har noe med alderen 14 år å gjøre. Derimot må ikke en på 14 år være fjortis, samtidig kan en på 20-30 år være fjortis.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Skulle ønske jeg kunne se hvem som har blokkert/slettet meg fra kontaktlista si. Vet at dette blir litt dumt i forhold til at det er litt "hemmelig", men det hadde vært fint. Flere innstillinger så man kan finjustere programmet er heller ikke å forakte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...