DDDD Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Virker mer som en påstand eller et spørsmål... Men det er ikke det som er poenget. Poenget er at folk rakker ned på de som er 14 år. Hvorfor? Noen spesiell grunn til at dere skal flame 14 åringer? Kan ikke tro de har gjort dere noe. Hvem sikter du på? Jeg var flau over å være 14 år jeg, fordi folk slang dritt om alle som var 14 år. Da har jeg hørt det og. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Jeg sikter på de som ikke tåler 14 åringer. Er vel ingen grunn til det? Fordi de er 14 år? Ja du har vel hørt det du. edit: Men du må innrømme at 14 åringer får gjennomgå litt på forumet. Veit at alle fjortisser trenger ikke være frekke, sms-skrivende, påståelige drittunger som bare har feil og er helt inkompetente. Endret 14. april 2005 av Marti Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Og hvorfor skal det være akkurat fjortisene som "digger" wink og alt det crappy greiene der.Jeg er bare 15 selv, og ja jeg synes det er irriterende med det stygge vinduet som rister ræva av seg. Men det er ikke det som er poenget. Poenget er at folk rakker ned på de som er 14 år. Hvorfor? Noen spesiell grunn til at dere skal flame 14 åringer? Kan ikke tro de har gjort dere noe. Jeg var flau over å være 14 år jeg, fordi folk slang dritt om alle som var 14 år. Fjortis er vel mer et begrep på mental modenhet mer enn alder, selv om det selvfølgelig har noe med alderen 14 år å gjøre. Derimot må ikke en på 14 år være fjortis, samtidig kan en på 20-30 år være fjortis. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hvorfor akurat fjortiss da? Tja. Er egentlig samma det. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Ja, dere er vel litt på viddene i forhold til hva tråden handler om. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Off topic ja :S. Hadde reint glemt det. Ble bare litt irritert her. Sorry. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 OT? Off topic/On topic(?). Men betraktes mest som Off topic. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hehe. Er vel ikke mange som hadde sagt On Topic der regner jeg med. Anyways; Det eneste bra med MSN Messenger nå for tiden, må være kontaktlista. Den på GAIM er jo faen meg dritsvær. Lenke til kommentar
.com Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 det er jo bare å disable nudges (mulig det var en plugin), og så laster du ned en plugin som disabler time delay mellom nudges, så nudger du alle du er irritert over. det funker!!! :!: Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Savner som så mange andre en helt ren versjon og muligheten til å endre alle instillingene som man kan gjøre med diverse patcher uten å laste ner patcher og lignende. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) EDIT: OG at reklamen går vekk.. er irriterende.. Det kan du også i MSN Plus Hvordan gjør man det? Endret 1. mai 2005 av yrjan Lenke til kommentar
miCro Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 EDIT: OG at reklamen går vekk.. er irriterende.. Det kan du også i MSN Plus Hvordan gjør man det? Hmm, jeg trodde det ikke gikk å fjerne reklamen i msn 7 med msn plus!? Jeg måtte i alle fall bruke denne patchen for å fjerne shaiten. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 EDIT: OG at reklamen går vekk.. er irriterende.. Det kan du også i MSN Plus Hvordan gjør man det? Hmm, jeg trodde det ikke gikk å fjerne reklamen i msn 7 med msn plus!? Jeg måtte i alle fall bruke denne patchen for å fjerne shaiten. Takk, funka fint Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Skulle ønske jeg kunne se hvem som har blokkert/slettet meg fra kontaktlista si. Vet at dette blir litt dumt i forhold til at det er litt "hemmelig", men det hadde vært fint. Flere innstillinger så man kan finjustere programmet er heller ikke å forakte. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 hater nudge Så skru det av. korleis jer eg det da? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Alternativer - Meldinger - Tillat å sende og motta nudge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå