Gå til innhold

Leah Isadora! Dårlig valg av navn?


Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på hvordan disse små nyfødte prinsessene/semi-prinsessene vil se ut i 14-16-års-alderen. Vil de sprade rundt i trange jeans, bar mage og masse sminke, eller vil de kle seg mer med staselig/klassisk med kjole og røde kinn?

 

Og vil prinsene labbe rundt i altfor store bukser og hettegensere med "People = Shit" på ryggen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer litt på hvordan disse små nyfødte prinsessene/semi-prinsessene vil se ut i 14-16-års-alderen. Vil de sprade rundt i trange jeans, bar mage og masse sminke, eller vil de kle seg mer med staselig/klassisk med kjole og røde kinn?

 

Og vil prinsene labbe rundt i altfor store bukser og hettegensere med "People = Shit" på ryggen?

Nei, de vil gå i slitte olabukser som sitter klistra til beinet helt ned til anklene hvor buksa er litt for kort og hvor star wars sokkene går over buksa igjen. Så kommer de til å gå i en t-skjorte som det står "There's no place like 127.0.0.1" på.

 

:p

 

Du får sannsynligvis se lite til dem, men kanskje noen paparatzi bilder av dem som VG har kjøpt hvor de har fotografert dem sittende inne på rommet sitt med headphonesa på hode foran pc'en. Så ser de stygt og nerdete på kameraet med en annen tom colaflaske som er på veg til å bli kasta på kameramannen! Haha :lol:

 

EDIT: Her er en link til en side hvor folk har kommet med sin mening om navnet:

 

http://www.gaysir.no/index.cfm?meny=3&ftyp...traad_ID=213685

 

Noen quotes fra siden:

 

Unnskyld meg!!!!!!!

 

Er dette en spøk?

Isadora er en mascara jo!

 

Isadora er jo det "billigskitmerket" som de har på Samvirkelaget jo..hehe..

 

Maud-Angelica var til å komme over, Leah Isadora høres ut som en jødisk drag-queen! ikke noe galt med å være jødisk, DET er ikke poenget!

 

Isadora er jo dessuten et lavpris-kosmetikkmerke!

 

Det der var jo nesten til å Leah.
Endret av Nicklas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...