Format71 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Driver og designer en side og trenger litt feedback på det jeg har til nå. Siden er jo foreløpig bare tegnet, så fonter blir jo seendes annerledes ut. Dette er alikevel et område hvor jeg spesielt ønsker litt tips. Hvilke fonter er 'trygge' å bruke og hva kunne sett bra ut her og der. Trenger også et hint til en smakfull mouseover på toolbaren. Tenkte en litt enkel linje over eller under linken, men foreløpig har jeg ikke kommet så langt. Er også ett par andre ting som mangler, bl.a. en søkeboks ett sted. Mulig jeg må inn med noen flere bokser også; siste innlegg og kalender f.eks. Men her er altså linken: <fisk> mvh, -Vegar Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 - Synes det ser helt greit ut - Bruk sans-serif fonter som arial, verdana osv. De du bruker der, ser greie ut - Ville brukt en annen linkfarge i stedenfor standard blå - Kanskje også hatt litt mer luft i innholdsfeltet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå