Jarmo Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (jeg er finsk så jeg vet). WTF ? En konkurrent Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Ei saa peittää Har du sett mange (panel)ovner eller ? Jeg bruker min tid på toalettet, til å lære meg noen ord på andre språk Lenke til kommentar
Tante Pose Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 voivitto! kraftuttrykket som direkte oversatt betyr smørfi**e Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 voi vittu! kraftuttrykket som direkte oversatt betyr smørfi**e Korrigert nå... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Perkele betyr f***. Korrigert nå... Ops! Mener at det staves perkulè eller perkule... Det er i alle fall slik det utales... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Ops! Mener at det staves perkulè eller perkule... Det er i alle fall slik det utales... Hvem av oss to er Finne ? Perkele er riktig. Men har hørt på dialekt noen ganger perkule.... Lenke til kommentar
pusimusi Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (jeg er finsk så jeg vet). WTF ? En konkurrent Haha, enda en konkurrent som jeg ser.. Nemmlig MEG Er finsk jeg også, men ganske utrent Så jeg lærte noen ord nå jeg Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg husker et par ord på finsk: Hyvää ettei malta ees oottaa. Hva nå enn dét betyr. Også vittu, perkele! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå