b-real Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Tror du kommer til å gjøre en god jobb. Velkommen i "klubben" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Gratulerer! Ingen fare for at du ikke gjør forumet til en bedre plass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Gratulerer. Tom waits for alice virker som et godt valg. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Velkommen skal du være... Du var et fornuftig valg, altid likt innleggene dine.. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Moderatorstatusen er velfjortjent! Gratulerer Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Dette er uten tvil et godt valg. Aktiv og kunnskapsrik bruker med særdeles diplomatiske innlegg. Kan ikke tenke meg annet enn at tom waits for alice blir respektert. Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Er visst litt sent ute, men gratulerer med stillingen. Er ikke mye i samme forumdeler som deg, men har sett på mange av dine poster og må si jeg er imponert. Seriøst, velformulert, meningsfulle osv. osv.. Velkommen Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Gratulerer Geir, et meget fornuftig valg. Fint å få inn en av de "eldre" Er altid hyggelig å diskutere med en som deg som holder et saklig nivå og bruker en fin tone. Og så er det jo altid et å få av deg Du vil nok klare deg helt utmerket, uten tvil. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Gratulerer. Har ikke vært så mye inne på samme deler av forumet som deg, men de innleggene jeg har lest har vært noen av de bedre... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Godt valg må jeg si. Han virker ydmyk, respektfull og reflektert. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Gratulerer! Alltid kjekt med nye moderatorer. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg og må få lov til å gratulere! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Nå som også B|Real har tatt seg en pause. Kan vi vente oss enda en ny mod eller er Tom waits for Alice siste grein på stammen for en stund? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Nå som også B|Real har tatt seg en pause. Kan vi vente oss enda en ny mod eller er Tom waits for Alice siste grein på stammen for en stund? Samme lurte jeg på Gratulerer Tom Waits For Alice, du har Imponerende innlegg.. Moderator stusen din er Velfortjent Endret 18. april 2005 av Omy Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Velkommen som moderator, håper du gjør en enda bedre jobb enn de før deg. Hvis du fortsetter i det diplomatiske sporet som du begynte med så kan dette bli positivt for forumet. Jeg håper du setter ditt preg på moderatorteamet slik at vi får en klarere linje derfra, der personangrep og andre usakligheter i fremtiden blir en saga blott. Lenke til kommentar
GKO Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Gratulere og lykke til, tror nok du evner å skille klinten fra hveten uten hjelp utenfra. Lykke til . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå