DesertGlow Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 oivind_dahle forsvant som moderator i går, og i dag har "Tom waits for alice" fått tilgang til å moderere i de delene av forumet hvor han som regel holder til. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Gratulerer Tom waits for alice Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Gratulerer til Geir ja. Kan vel ikke si at dette var et overraskende valg, selv om jeg trodde det var ønskelig fra forumstyret å få en som allerede var en del av nettverket som mod. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Ikke noe dumt valg, tror jeg. Heia Tom waits for Alice! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Nice, velkommen på laget! I høyeste grad en verdig kandidat. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Lykke til Geir. Alltid likt dine innlegg Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Enig med Øivind over. Velkommen skal du være Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Gratulere Tom.. Håper du gjør en bra jobb for vårt community Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Flotte saker ja EDIT: Never mind. Endret 12. april 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Ja, gratulerer!! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 sikkert eit godt valg det. kjenner ikkje så mykje til Tom waits for alice sjølv, men ut frå det eg har sett av innlegga hans, virker han som ein fornuftig kar. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Gratulerer, Tom waits for alice. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Gratulerer, du passer til jobben. Synd at Øivind ikke er moderator lenger. Endret 12. april 2005 av @kd Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Får føye meg inn i rekken av gratulanter Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Gratulerer. Mange gode innlegg fra den kanten, så jeg skjønner fint at valget falt på TWAS. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Ja, gratulerer... Dette fortjener du!! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Takk alle sammen! Som jeg sa til Magnus: Jeg har hatt stort utbytte av forumet den tiden jeg har vært her, så jeg synes det var greit å betale litt tilbake. Har både lært mye og truffet mye trivelige folk. Dette er mitt bidrag til at forumet fortsatt skal være et kjekt sted å være. Skal ikke komme med noen tiltredelseserklæring, annet enn at jeg selvsagt støtter forumets retningslinjer, og synes de håndheves rimelig fornuftig. Jeg tror jeg skal la min handlinger tale for meg, sikkert nokså forsiktig i starten... Ellers er og blir jeg vel den samme på godt og vondt. Full av (har det blitt meg fortalt, mer enn en gang) sære og bastante meninger fremsagt på et beskjedent men akk så ordgytersk vis. Disse blir selvsagt fortsatt mine egne, og jeg blir ikke mer hårsår eller (er jeg redd) mindre urokkelig enn før. Dere må fortsatt gjerne fortelle meg at jeg tar feil, på en dannet og sivilisert måte selvfølgelig. Håper jeg etterhvert kan gjøre en like godt jobb som de andre utmerkede moderatorene her på forumet. Geir Endret 12. april 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå