norpheus Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Tror dette har vært tatt opp tidligere, men nå har det kommet en del nye spill. Hvilke spill (innen for FPS og strategi) er de beste å spille på LAN? Lenke til kommentar
SpeCtaCelus Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Hei! :CS :warcraft III :Unreal t+ 2003 når det kommer :Moha kommer ikke på flere i farten. Mvh Ken-Gjøran Lenke til kommentar
eught Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Codename Eagle. Det er utrolig morsomt for man kan også gjøre andre ting enn å krige, fordi det er involvert masse kjøretøy. Lenke til kommentar
x-box the king Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 så klart red alert 2 er best på lan men jeg har akurat ikke prøvd så mange og star craft er også veldig kult Lenke til kommentar
x-box the king Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 så klart red alert 2 er best på lan men jeg har akurat ikke prøvd så mange og star craft er også veldig kult Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 1:UT 2:Colin2.0 3:Dungeon Siege(må ha god tid) 4:Red Faction 5:Serious Sam 2 6:Mohaa 7:Rally Trophy(utrolig kult i nettverk,døllt i single player) 8:NFS porsche 9:Wolfenstein Lenke til kommentar
fondus Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Jeg har sagt det i en post tidligere i dag, men jeg sier det her og fordi jeg er så dritt lei det: norpheus: Kan du vennligst bruke hele ord i topic og ikke SMS-språk, det er j*vlig irriterende å drive å tolke SMS språk Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Bør det ikke være ganske lett å "tolke" forkortelser som "du r gay" eller " jg hasjer" eller "du grisebanka mg og bestemoren min"??? syte, syte! [ Denne Melding var redigert av: Nymfo- Olga på 2002-07-05 19:58 ] Lenke til kommentar
fondus Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Skjønner ikke vitsen (bortsett fra hvis man er lat fjortiss) å bruke forkortelser for ord når man ikke har noen begrensing på antall tegn man kan bruke. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Du har et poeng, men da kan du si at du synes det er idiotisk isteden for å klage på at du må "tolke" dem, når det faktisk ikke er noe problem... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Problemet med SMS språk er at ikkje alle forstår det, det er ikkje eit offisielt skriftspråk. Nynorsk og Bokmål er offisielt, bruk og vis at du er nordmann. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Tror ikke akuratt du får leddgikt noe tidligere hvis du skriver èn bokstav til i en setning liksom...det er ikke rare forkortingen du driver med :smile: Lenke til kommentar
El the Sensei Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Godt å se at noen endelig reagerer på SMS-språket. Det er så sant som det er sagt. Har du ikke begrensninger for hvor mye du kan skrive er det idioti å forkorte. Hvor mye tid sparer du på å kutte "et" i "det", eller "e" i "er"? Det er stygt og kjedelig å lese, samtidig som det ødelegger språket, da dagens ungdom vil akspetere alle forkortelsene og at de brukes over alt. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 "Dagens ungdom..." Du høres ut som bestemora mi... Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Hmmm.nå sklei det vel litt utafor skjermen her,,,det var nå Lan games denne posten skulle dekke,ikke sms preik(la nå folk skrive slik de vil) Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 FPS: Medal of Honor: AA Mobile Forces Counterstrike eller Tac Ops Return to Castle Wolfenstein (Ikke noe like kult som Halo men sånn er det...) :wink: RTS: Starcraft Warcraft 3 Age of Empires 2 [ Denne Melding var redigert av: Nymfo- Olga på 2002-07-05 23:38 ] Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 9. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2002 Grunnen til at jeg skreiv litt rart, var et jeg skreiv på en bærbar men dårlig spacetast og jeg hadde veldig dårlig tid... Sorry.. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Spiller kun FPS spill når jeg er på LAN! Det desidert mest spilte spillet for meg er fortsatt Rogue Spear (både på internett og LAN) Ellers går det en del i følgende: - Day Of Defeat - Ghost Recon - Tactical Ops - CS (men bare hvis jeg må :razz: ...dvs. hvis alle spiller enten Red Alert 2 eller CS...) Ellers har det blitt en runde hver gang hvert lysår med Colin 2 :wink: Lenke til kommentar
smetho Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Har ingen nevnt Jedi Knight 2, Jedi Outcast?? Det er jo rått da! Med force og lightsaber! KAN bli litt mye hopping og spretting på visse stakkarer, men men....spillet i seg selv er morsomt! Try it! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Quote: Den 2002-07-09 20:30, RogueFreak skrev:Spiller kun FPS spill når jeg er på LAN! Akkurat det der er fryktelig synd. Folk spiller bare FPS og så tar man en runde med RTS. Hvorfor ikke variere litt mer? En omgang Freespace2 er bare kanonrått. Bilspill er også veldig artig. Ingen har da lyst å være dårligere enn kameraten i bilkjøring? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå