GM Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Heisann Har et meget rart problem med min Dell Latitude D505 med XP pro. Har brukt denne til å vise film via Viseo-S kabel til TV før. Etter at jeg byttet TV vises det nå kun svart hvitt. Har hatt dette problemet en stund og finner ikke feilkilden. Følgende er ikke problemet: - Den nye TV'en en Grundig, og blitt brukt til å vise databilder tidligere i farger. Burde ikke være noe problemer med denne mao. - Kabelen er det ingen problemer med da den er testet på andre pc'er/tv-(Laptopen til kjæresten min viser fargebilder på den nye tv'en med samme kabel) - H\ar forsøkt å kjøre både Pal-B og Pal G, samt NTSC selv om det egentlig ikke skulle fungere. - Har oppdatert driver til mitt Intel® 82852/82855 GM/GME Graphics Controller . Blitt anbefalt å bruke drivere fra omegadrivers.net, men har ikke funnet noen drivere der som støtter kortet mitt. Vet dere?) - Oppløsning står på 800x600 - Tv'en er stilt inn på riktig AV kanal - Bruker en 15 pinns kabel( er blitt tipset om å bruke en 4/7 pinns, men har ikk ehelt troen på det, da både pc, tv, og kabel har vist farger før og gjør det fremdeles hver for seg) Ganske desperat her da jeg akkurat har fått tak i sommerns episoder av 24 og er mer enn normalt keen på å se hvordan Jack Bauer kommer seg unna(og har ingen planer om å se dette på pc skjermen) Allhjelp taes i mot med stor takk. GM Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hva med en color-fix-adapter? Løser problemet ditt Lenke til kommentar
GM Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Hva med en color-fix-adapter? Løser problemet ditt Høres veldig flott ut, men hva er det og hvor får jeg tak i det? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Søk på forumet! Mange tråder om problemet! Men hvis du har 2 scart kontakter på TVen så hjelper det nesten garrantert å bare plugge det inn i den andre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå