dedekam Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Hei, jeg har nylig gått til anskaffelse av en iPod Mini. Med følger en USB 2.0 kabel. Dette skal i praksis bety at jeg skal kunne overføre låter fra cd til ipod med 8MB/s. Dvs at en "vanlig" CD skal kunne ta kun noen sekunder, ihvertfall under minuttet. MEN hos meg tar det ca. 8-10 minutter og legge over en CD. Jeg antar såpass at det skyldes at min driver ikke oppdatert. Jeg har følgende installert : two front-panel and four back-panel USB 2.0–compliant connectors Spørsmålet mitt er : Hvordan/Hvor får jeg oppdatert denne driveren på en enkel måte? Ved og gå på Windowsupdate og Dell finner jeg ingenting, og ihvertfall ikke noe nyttig info på "norsk". Jge skulle så gjerne fått forklart dette på en grei måte og gjerne også fått ett tips om hvor jeg kunne funnet driveren. Takk! PC`N min er en Dell Dimension 4550. Endret 12. april 2005 av dedekam Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Har du USB 2.0 på pc`en din da? Har du 1.0 så er det ikke rart det går sakte. Hvis du har usb2 så sjekk ut drivere til produsent. Eller innstaller SP2 for windows. Endret 12. april 2005 av UUnreal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå