EssspeN Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 OK, en kompis av meg kjøpte seg USA PS2 for å spille socom 2 på amerikanske servere. Greit nok, når han kobler den til TVen får han sort-hvitt og flimmer. Jepp, tven hans støtter sikkert ikke 60 hrz da , så han kjøpte en RGB kabel, og nå har han farger men fremdeles flimmer. Jeg trodde denne kablen skulle fikse dette? Tven hans står at den støtter 50hrz og 60 hrz.. Testa på annen tv, og funker brillefint på den andre tven. Er det noe han kan gjøre for å få det til å funke untatt å kjøpe ny TV ? Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Støtter TV'n hans NTSC signaler da? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 OK, en kompis av meg kjøpte seg USA PS2 for å spille socom 2 på amerikanske servere. Greit nok, når han kobler den til TVen får han sort-hvitt og flimmer. Jepp, tven hans støtter sikkert ikke 60 hrz da , så han kjøpte en RGB kabel, og nå har han farger men fremdeles flimmer. Jeg trodde denne kablen skulle fikse dette? Tven hans står at den støtter 50hrz og 60 hrz.. Testa på annen tv, og funker brillefint på den andre tven. Er det noe han kan gjøre for å få det til å funke untatt å kjøpe ny TV ? Bytt scartplug dere har den plugget inn i, bytt kanal dere ser på, prøv alt sånt. Er gjerne kun 1 plugg som vil fungere med et slikt signal. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Han mener det står 50/60 hrz bakpå tven hans og i menyen står tven i PAL modus men han får ikke endret dette. er en NOKIA tv. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 den må nok settes til ntsc som tidligere nevnt og ikke pal Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Takk for alle svar. Vi får teste litt mer! Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Ja, da har jeg ringt NOKIA og ble satt over til FINNLUX som eier NOKIA tv avdelingen siden 1999. Etter å ha snakket med Knut (som virka som han hadde litt peil) så sa han at om tven støttet 60hrz så støtten den ikke NTSC... Så på en så gammel tv (1995) ville det flimmre men at alle nye tver støttet begge formater Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Han mener det står 50/60 hrz bakpå tven hans og i menyen står tven i PAL modus men han får ikke endret dette. er en NOKIA tv. ja, mellom 50 og 60 hz 240volt fra strømnettet kanskje. men hvis han ikke kan endre til NTSC så er nok det som er problemet. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Hmmm.... jeg har en gammel tv som kun er pal, men med rgb kabel, så blir det helt fint bilde, uten den kabelen, blir det sort hvitt... Har moddet ps2 Test med en annen kabel, kan være noe feil med den kanskje Endret 13. april 2005 av weedman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå