Gå til innhold

Spør folk om hva slags build du kjører?

Anbefalte innlegg

Ser at folk innimellom skriver at "Hvis du har sånn og sånn build, så kan du glemme å få teams". Stemmer det? Spør man om sånt? Og hva slags folk er det i så fall. Power players som ikke vil spille med folk som ikke har pervo utstyr?

Har ikke teamet så mye, i hvertfall ikke i instancer. Lurer på om dette er noe som "alle" er opphengt i, eller om det faktisk finnes muligheter for casual players til å få være med på morsomme ting lenger opp i lvls. (Er 29 nå)

Kirikiri

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eneste gangene jeg har blitt spurt om hvilken build jeg har, er vel når det har inkludert meg vært to druider i samme gruppa, har blitt spurt om build da slik at vi kan finne ut hvem som skal være healer og hvem som skal være tank, kjører 14 balance og 21 i restoration nå, level 45 så jeg er 98% av gangene healer.

Lenke til kommentar

tror det er mest for high level healers, er ikke helt sikker på hva healing forskjellen på en shadow og holy specced priest er men, på andre none healing classes vil jeg si at build ikke betyr mye.

Og for rogues, så lenge de kan bruke sap redde healer så er det vel samme hvilken build de har. Men de har som nevnt over litt vanskeligere for å få party plass, mellom level 40 - 50 hvertfall som jeg har sett, før levle 40 merka jeg ikke noe særlig på det men etter 40, så var jeg så å si alldri i party med rogue's, etter level 50 vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

jeg er prest og folk pleier ikke å spørre meg hva jeg er specca. siden det er så liten forskjell mellom shadow og holy er samma hva du er. er bare level 42, men jeg kan fint være eneste healer i SM, så lenge partyet klarer å spille sine chars skikkelig da

Lenke til kommentar

Frost har ikke så mye mindre skade da, de har f.eks 50% sjanse for å få critical med frost spells på monstre etter du har brukt frost nova, og cone of cold gjør da på level 50 ca 400 skade med 50% sjanse for å gjøre 800 skade på hvert monster.. med cold snap kan du gange dette med 2 og få rimelig høy skade veldig fort. Med improved blizzard kommer alle monstrene løpende i 25% hastighet og dør som regel på veien til deg, så frost mages er ikke så "svake", de har bare mye bedre overlevelsesmuligheter og AoE kontroll. Lite mana bruker de også =)

Men fire/arcane har en del bedre DPS

Endret av Mailion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...