lofotknut Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Yo, noen som har prøvd å overklokke Sapphire radeon x800XL kortet sitt ell? Hvor langt får dere klokka kortet, og hvilket program brukte dere? Lenke til kommentar
lofotknut Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 prøvde å klokke det med ati tray tools men der kom det ikke særlig langt.. Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 prøv ATi tool http://www.techpowerup.com/atitool/ det kan du bruke til å finne maks core/mem hastigheter på kortet ditt ved et trykk. veldig enkelt å genialt program. Hvor langt du klarer å klokke er forskjellig da fra kort til kort. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg stemmer også for atiTool uten at jeg vet om andre programmer har den samme funksjonen. AtiTool klokker gradvis oppover mens det leter etter høyeste grense før artifacts begynner å komme på skjermen. Slik finner du den høyeste frekvens på minne og gpu uten artifacts =) Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Har klokket kortet mitt med ATI Tool! GPU@450 Minne@570 Sapphirekortet , er dønn stabilt på de hastighetene! Endret 17. mai 2005 av dor123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå