Gå til innhold

har lagt ut ny side

Gjest Slettet+130498

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498

jeg har lagt ut en ny spille side som bare er på beta stadiet foreløpig men lurte på om noen ville tat en titt innom og se på den og eventuelt kommet med noen kommentarer! driver nå surrer og prøver å fylle den ut siden er http://home.no.net/nukers

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har lagt ut en ny spille side som bare er på beta stadiet foreløpig men lurte på om noen ville tat en titt innom og se på den og eventuelt kommet med noen kommentarer! driver nå surrer og prøver å fylle den ut siden er http://home.no.net/nukers

Vel... Er ikke akkurat noe å komme med kommentarer på, det er liksom bare litt tekst og noen Frontpage-applets og ikke noe mer. Hvis jeg var ansvarlig for den websiden ville jeg fått en god venn til å lese korrektur, for det florerte av grammatiske feil der. Det er vel egentlig det eneste som er å kommentere på denne siden.

Lenke til kommentar

"Menyen" fungerer ikke i Opera (i alle fall ikke hos meg) ;)

Heller ikke i FF. Noe du bør rette på hvis det går an.

Du bør, som Lokaltog påpekte, rette opp i grammatikken din.

Jeg ville brukt en annen font enn TNR, som ikke ser bra ut på internett.

Ikke så mye mer å gi kommentarer på...

edit: leif

Endret av <ingve>
Lenke til kommentar

Ikke mye å gi noe respons og kommentarer på. Masse orddelingsfeil og skrivefeil ødelegger hele inntrykket av siden. Jeg ser at du er nybegynner og jeg vil anbefale å lære deg både design og koding før du gir deg ut på et såpass ambisiøst og stort prosjekt som å lage en spillside. Sjekk stickyen og ikke minst lær deg å lage bra hjemmesider! Velkommen tilbake :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

har fikset en god del her nå og forandret en del! slitter fremdeles med å gjøre dere opera og firefox bruker fornøyd men ta en titt nå og gi tilbake melding

ps: er ikke helt ferdig enda med menyer og hva som skal være på den. noen som har noen tips? den er også bare beregnet foreløpig på venner

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...