Gå til innhold

Vil gjøre faenskap på Lan. Forslag mottas!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk som gjør faenskap på LAN er noen idioter :roll:

Enig. De burde spikres på et kors til lanet er over.

Nesten enig, men når alle er trøtte, og ingen gidder å spille mer. Hva skal man gjøre?

hmm sånn som vi gjorde (en gjeng på 10 stk) når vi blei lei gaming osv. var:

1. stikke ut og finne seg en god "spotte" plass me god utsikt over veien

2. sørge for og ha mange egg :p

3. se hvem som treffer første bil :evil:

4. løpe hvis du får purken etter deg(noe vi gjorde :ermm: )

Lenke til kommentar
Når jeg så denne topicen kjente jeg sinnet bare bre seg i kroppen. De som plager folk/fucker pc'ene til fok på Lan er likestilt med parasitter, narkomane og sosialister på min rangstige. Det vil si, de ligger så langt ned at ikke en gang en hardbarka russisk atomkraftverkarbeider med det sikreste verneutstyret i verden vil røre dem for penger.

Fjortiser og annet søppel skulle hatt en egen anstalt så nær Sydpolen det er mulig å komme, matleveranser en gang hvert skuddår og 28.8kb linje på deling.

I min mening skulle det vært en universalgrense for å få komme inn på Lan på MINST 16 år. Nesten alle under den alderen er der kun fordi det er den eneste gangen i året de får lov av foreldrene til å være borte mer enn en dag, da kan de jo snuse (les: være tøffe), være oppe lenge (les: komme i en tilstand hvor tysk scat på skjermen er gøy), plage andre (les: forpeste miljøet med sitt nærver) og spise bare DRIT en hel helg/uke/whatever (les:d et er status å spise grandis).

Når man er på lan, er det for å spille og være sosiale med hverandre i stedet for å sitte på hvert sitt stinkende gutterom/jenteværelse(<3), ikke for å gjøre mest mulig shit mot sidemannen.

Ofte er det slik at lokalet bør være delt i to, èn del til cs-spillerne og èn del til de normale. Kun untaksvis er det slik at de kan mikses. SOM REGEL er cs spillerne under fjorten år, og roten til alt vondt.

Er så enig!.

Honnør:)

Lenke til kommentar

Jeg liker å tegne bart på lillebroren min når han sovner på sofaen, :thumbup: hvertfall når han ikker merker det. :dribble: Kunne vel vært passende gøy på LAN. Så kan dere jo ta med vedkommende på butikken siden dere trenger litt potetgull eller brus eller en annen plass det er en del folk :whistle: . Liker ikke at folk forandrer instillinger på pc-en, det er utrolig irriterende. :mad:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Når jeg så denne topicen kjente jeg sinnet bare bre seg i kroppen. De som plager folk/fucker pc'ene til fok på Lan er likestilt med parasitter, narkomane og sosialister på min rangstige. Det vil si, de ligger så langt ned at ikke en gang en hardbarka russisk atomkraftverkarbeider med det sikreste verneutstyret i verden vil røre dem for penger.

Fjortiser og annet søppel skulle hatt en egen anstalt så nær Sydpolen det er mulig å komme, matleveranser en gang hvert skuddår og 28.8kb linje på deling.

I min mening skulle det vært en universalgrense for å få komme inn på Lan på MINST 16 år. Nesten alle under den alderen er der kun fordi det er den eneste gangen i året de får lov av foreldrene til å være borte mer enn en dag, da kan de jo snuse (les: være tøffe), være oppe lenge (les: komme i en tilstand hvor tysk scat på skjermen er gøy), plage andre (les: forpeste miljøet med sitt nærver) og spise bare DRIT en hel helg/uke/whatever (les:d et er status å spise grandis).

Når man er på lan, er det for å spille og være sosiale med hverandre i stedet for å sitte på hvert sitt stinkende gutterom/jenteværelse(<3), ikke for å gjøre mest mulig shit mot sidemannen.

Ofte er det slik at lokalet bør være delt i to, èn del til cs-spillerne og èn del til de normale. Kun untaksvis er det slik at de kan mikses. SOM REGEL er cs spillerne under fjorten år, og roten til alt vondt.

enig i alt, bortsett fra det med cs, de fleste som spiller cs spiller jo mange andre spill og,

eneste som jeg har godtatt av kødding på lan var når jeg fikk låne en kompis sin helautomatiske G36 softgun :D, INGEN kødda med meg resten av lanet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...