Gå til innhold

Vil gjøre faenskap på Lan. Forslag mottas!

Anbefalte innlegg

eg hadde med meg en trådløs mus på lan (bare på faen) ogputtet mottakeren inn i maskinen til han som satt ved siden av meg :D mens han spilte CS, satt eg md min data og rørte på min "ekstra mus" of dy faen han som spilte CS blei forbanna, busta meg selv til slutt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva annet en faenskap skal du gjöre om natten??? Det er begrenset faenskap selvsagt, men alle sover jo på LAN....

Jeg var på et LAN på Kolvereid.... Det var bare jeg og min kompis som satt oppe og spilte CS 1,6!!! PS:Nesten hele natta til jeg sovnet i tastaturet..hehe

Sovna i tastaturet? er jævli godt gjort..

Ja måtte bare :blush:

Vet ikke hvordan jeg greide det, men jeg har gjort det tre ganger tilsammen :blush: .......Lange dager, Lange netter!!!

Hvor stort tastatur snakker vi her?

Skulle jo nesten tro at du foretrakk å sove i tastaturet, fremfor å ligge i storsalen.

Jeg bare falt om!!! Du var hjemme og sov den natta..

Hadde satt pris på at du kunne ha svart direkte på mine spørsmål, og ikke bare går rundt det.

Lenke til kommentar

Når jeg snakker kødding så er ikke det med ukjente folk på store LAN, men på små mini LAN der alle kjenner alle og det vet at det er bare for kødd og de gjør akuratt samme.. det er ikke for ondskap, men for å skape litt liv..

Det betyr ikke at jeg er en drittunge eller fjortizz forde

Foressten så er det noen som synes litt uskyldig kødding er koselig på LAN, men hey forskjellig fra person til person hva de mener er koslig :)

Endret av Hawkn
Lenke til kommentar

de som har blitt køddet med synst jo at dette ikke er morsomt i det hele tatt , det er noe anne for oss andre som går rundt å gjer faenskap med alle andre og klarer å slippe unna hevnen fra dem...

Personli så synst jeg at kødding på LAN er dødskult

Lenke til kommentar

Hva med dette forslaget;

Alle som finner ut at de skal finne på noe kødd med noen whatsoever blir omdøpt til urokråke i doskålen til den eneste dassen som er på 50-manns lanet etter 4 dager.. Trusselen holder de fleste på matta her i bygda vertfall :p

Lenke til kommentar

hmm kan jo lage noen morsomme bat filer :D

f eks :

net send * omg du er dum!

open c:/

open C:/

start detfilendinheter.bat

eller hva med

shutdown -r -t 10 -c du-burde-ikke-ha-oppna-denne-fila:)

time 0000

start detfilendinheter.bat

eller bare en så og si lik en som den over :)

@echo off

start shutdown -s -f -t 10 -c "En melding du vil at skal vises."

PS: Tallet "10" er antall sekunder det tar før pcn skrur seg av :D

hmm hørte av noen venner i fjor satt på tg og fakenicka at di var jenter over irc....

de snakka med en litt misslikt nerd som var med dem og fikk han til å tro at han skulle ha sex med en venn aka "Iselin19" (mener jeg det var)

lo sinnsykt når jeg ble fortalt det ;)

Lenke til kommentar

Ta en boks skokrem, og en tube tannkrem med deg!

Bruk skokremen til å kline i trynet på han som sover, og så tar du tannkrem på leppene hans!

Da blir trynet svart som en neger og leppene blir så store at du aner ikke!

Så når offeret ser seg selv i speilet neste morgen, så ser han ut som en neger! Hehe!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...