VegardStr Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 eg hadde med meg en trådløs mus på lan (bare på faen) ogputtet mottakeren inn i maskinen til han som satt ved siden av meg mens han spilte CS, satt eg md min data og rørte på min "ekstra mus" of dy faen han som spilte CS blei forbanna, busta meg selv til slutt Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hva annet en faenskap skal du gjöre om natten??? Det er begrenset faenskap selvsagt, men alle sover jo på LAN.... Jeg var på et LAN på Kolvereid.... Det var bare jeg og min kompis som satt oppe og spilte CS 1,6!!! PS:Nesten hele natta til jeg sovnet i tastaturet..hehe Sovna i tastaturet? er jævli godt gjort.. Ja måtte bare Vet ikke hvordan jeg greide det, men jeg har gjort det tre ganger tilsammen .......Lange dager, Lange netter!!! Hvor stort tastatur snakker vi her? Skulle jo nesten tro at du foretrakk å sove i tastaturet, fremfor å ligge i storsalen. Jeg bare falt om!!! Du var hjemme og sov den natta.. Hadde satt pris på at du kunne ha svart direkte på mine spørsmål, og ikke bare går rundt det. Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Når jeg snakker kødding så er ikke det med ukjente folk på store LAN, men på små mini LAN der alle kjenner alle og det vet at det er bare for kødd og de gjør akuratt samme.. det er ikke for ondskap, men for å skape litt liv.. Det betyr ikke at jeg er en drittunge eller fjortizz forde Foressten så er det noen som synes litt uskyldig kødding er koselig på LAN, men hey forskjellig fra person til person hva de mener er koslig Endret 27. juli 2005 av Hawkn Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Vi teipa en som kødda med gaffateip oppetter en vegg det kan jo kanskje være noe ? Endret 27. juli 2005 av PandaMartin Lenke til kommentar
lolindirelensar Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 husker engang jeg og noen kamerater hadde LAN: en gang når jeg gikk på do så tok de screenshot av skjermen uten noe oppe, satte det som bakgrunn og terminerte explorer tok en stund før jeg skjønte hva som hadde skjedd da ja Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Dette begynner vell å bli et par år siden, men er fremdels like morsomt Kunne ikke dy meg når han lå og sov så søtt ROFL :!: Lenke til kommentar
lasus Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 de som har blitt køddet med synst jo at dette ikke er morsomt i det hele tatt , det er noe anne for oss andre som går rundt å gjer faenskap med alle andre og klarer å slippe unna hevnen fra dem... Personli så synst jeg at kødding på LAN er dødskult Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 kødding på LAN e positivt. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Du er ikke mann før du har køddet på LAN. Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Du er ikke mann før du har køddet på LAN. Kanskje ikke Lenke til kommentar
MorganK Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 En artig ting å gjøre når noen sover er å smøre tigerbalsam under øynene og nesen deres....pass på å smøre MYE, slik at du er sikker på at han våkner. hehe Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hva med dette forslaget; Alle som finner ut at de skal finne på noe kødd med noen whatsoever blir omdøpt til urokråke i doskålen til den eneste dassen som er på 50-manns lanet etter 4 dager.. Trusselen holder de fleste på matta her i bygda vertfall Lenke til kommentar
erlend89 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 det beste er når dei såver da kaster du sjokolade på dem.. vist han har sjokolade så er det berre og kaste i vei. elsker og kødde meg på lana Lenke til kommentar
NasTyNoR Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 hmm kan jo lage noen morsomme bat filer f eks : net send * omg du er dum! open c:/ open C:/ start detfilendinheter.bat eller hva med shutdown -r -t 10 -c du-burde-ikke-ha-oppna-denne-fila:) time 0000 open c:/ open c:/ start detfilendinheter.bat eller bare en så og si lik en som den over @echo off start shutdown -s -f -t 10 -c "En melding du vil at skal vises." PS: Tallet "10" er antall sekunder det tar før pcn skrur seg av hmm hørte av noen venner i fjor satt på tg og fakenicka at di var jenter over irc.... de snakka med en litt misslikt nerd som var med dem og fikk han til å tro at han skulle ha sex med en venn aka "Iselin19" (mener jeg det var) lo sinnsykt når jeg ble fortalt det Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 jada er 23453452345 historier om "kule" nerder som fakenicker til jenter og lurer "teite" nerder skikkelig sånn at de tror de skal få seg mus på tg omgomomgomgomg.. begynner å bli like vanlig som arne Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Du kan jo bruke et lite program som heter for nsbomber. På det programmet kan du sende net send til folk og du kan skrive fake avsender. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ta en boks skokrem, og en tube tannkrem med deg! Bruk skokremen til å kline i trynet på han som sover, og så tar du tannkrem på leppene hans! Da blir trynet svart som en neger og leppene blir så store at du aner ikke! Så når offeret ser seg selv i speilet neste morgen, så ser han ut som en neger! Hehe! Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 hva om han allerede er neger? Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 klin masse barberskum i hånda hans så tar du en fjer el. lignende, og stryker i ansiktet hans. da vil jo han våkne og få bort det som er i ansiktet hans med barberskum.... Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg og en venn fant frem litt teip, fant et offer som ikke var med pcen. (god venn av oss) Vi tok Sennheiser PC155, Razor musa og qpaden hans teipet det i lag å gjemte det Du tror han fikk noia? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå