Elendil Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Sjølv var det nokon kompisar av meg som putta fullt av mat og slikt i munnen på ein fyr, etter han voknet hostet han mykje eg hosta heile natta Stay awake man! Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Har gjort mye faanskap jeg dette er noen år siden da. Vi lurte en fyr med at icemat`n hans var blitt knust Det var veeeldig morsomt (var kanskje litt trøtt men) Beklager den dårlige kvaliteten Morsomme klipp Lenke til kommentar
diablo fan Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 bruk skallen!! slik kveler du folk.... Lenke til kommentar
diablo fan Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 overnevnte til de som stappa mat i kjeften på en fyr som sov.. Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Folk som gjør faenskap på LAN er noen idioter Enig. De burde spikres på et kors til lanet er over. Korsfest, korsfest, korsfest! Eller kanskje litt drastisk Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 stakk hull med nål i vannkjølingstubene til kompisen min..lol.. Når vi snakker om å stikke hull i ting med vann i: Jeg stakk 32 hull i mamma og pappa sin gammle vannseng Lenke til kommentar
Azper Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 HAHAHA jeg stakk hull i alle kondomene til en jeg kjenner og nå har han barn hahaha... nei... dette er ikke så dritkult lenger Lenke til kommentar
Thel Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Som Mr.Jenssen fortalte så remote-controlla vi pc'en på en stakkar på et lite LAN jeg er vert for. Det hele startet da han(som ikke er så god med pc'er) spurte om jeg kunne fikse nye GPU drivere til han. Selvfølgelig kunne jeg det, men samtidig la jeg med et lite remoteprogramm som jeg lagret passord til osv, skjult programmet. Senere når han startet å spille igjenn startet jeg og Jenssen, som satt i etasjen over, og styre maskinen hannes, vet ikke helt hva han tenkte da han startet å skrive masse rart på chatten! Til slutt hørte han latteren våres, og vi var busted! Men det var artig så lenge det varte" Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Net Send er koz Ta opp ledertekst. Skriv net send * (din melding) Funker hvertfall på små LAN, med én router... Garanterer deg... vil iritere de andre. Hvis du fjerner stjerne, men skriver navnet på en PC på nettet, kommer denne beskjeden bare til han. Sånn vil det se ut: Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hater folk som skal bestandig gjøre et sant helvete for deg som sover... neste gang smeller det Lenke til kommentar
Chieftec2k Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) hater folk som kødder på lan,gøyere når bare alle er snille og kan ha d gøy på andre måter enn å plage dritten ut av andre folk !! Spill hl2 Dm viss dere vil ha d gøy...fy faen så moro d er Endret 20. mai 2005 av Chieftec2k Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Net Send er koz Ta opp ledertekst. Skriv net send * (din melding) Funker hvertfall på små LAN, med én router... Garanterer deg... vil iritere de andre. Hvis du fjerner stjerne, men skriver navnet på en PC på nettet, kommer denne beskjeden bare til han. Sånn vil det se ut: Funker ikke å sende til pcr som har SP2 da.. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 gå inn i notisblokk. Skriv net send * ettellerannet trykk enter, ctrl+a, ctrl+c, ctrl+v og hold inne et halvt minutt. Lagre som cmd på skrivebordet. Dobbeltklikk og folk vil få mange meldinger på skjermen Lenke til kommentar
futti Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Kjekt at mange ikke får opp net send lenger pga. brannmurer og lignende... Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 eller som jeg har gjort.. deaktivere den tjenesten slik jeg ikke får meldingene Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 gå inn i notisblokk.Skriv net send * ettellerannet trykk enter, ctrl+a, ctrl+c, ctrl+v og hold inne et halvt minutt. Lagre som cmd på skrivebordet. Dobbeltklikk og folk vil få mange meldinger på skjermen eller bare :start net send xxx.xxx.x.xxx "Heihei" goto :start Husker ikke helt i hode, men det er noe sånnt noe... Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 eller som jeg har gjort.. deaktivere den tjenesten slik jeg ikke får meldingene Hvordan deaktiverer man det?? Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Heldighvis er jeg så bøs at jeg kan gi folk juling hvis de kødder med meg på LAN.. Haha, skal ikke stå på sjølvsikkerheta nei :!: Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 noe annent som er gøy er shutdown -i Problemet er at den har en tendens til å komme i retur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå