Gå til innhold

Vil gjøre faenskap på Lan. Forslag mottas!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som Mr.Jenssen fortalte så remote-controlla vi pc'en på en stakkar på et lite LAN jeg er vert for.

Det hele startet da han(som ikke er så god med pc'er) spurte om jeg kunne fikse nye GPU drivere til han. Selvfølgelig kunne jeg det, men samtidig la jeg med et lite remoteprogramm som jeg lagret passord til osv, skjult programmet.

Senere når han startet å spille igjenn startet jeg og Jenssen, som satt i etasjen over, og styre maskinen hannes, vet ikke helt hva han tenkte da han startet å skrive masse rart på chatten! :p Til slutt hørte han latteren våres, og vi var busted! Men det var artig så lenge det varte"

Lenke til kommentar

Net Send er koz :cool:

Ta opp ledertekst. Skriv net send * (din melding)

Funker hvertfall på små LAN, med én router... Garanterer deg... vil iritere de andre. Hvis du fjerner stjerne, men skriver navnet på en PC på nettet, kommer denne beskjeden bare til han.

Sånn vil det se ut:

post-159-1116448426_thumb.jpg

Lenke til kommentar

hater folk som kødder på lan,gøyere når bare alle er snille og kan ha d gøy på andre måter enn å plage dritten ut av andre folk !!

Spill hl2 Dm viss dere vil ha d gøy...fy faen så moro d er :D

Endret av Chieftec2k
Lenke til kommentar
Net Send er koz :cool:

Ta opp ledertekst. Skriv net send * (din melding)

Funker hvertfall på små LAN, med én router... Garanterer deg... vil iritere de andre. Hvis du fjerner stjerne, men skriver navnet på en PC på nettet, kommer denne beskjeden bare til han.

Sånn vil det se ut:

Funker ikke å sende til pcr som har SP2 da..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
gå inn i notisblokk.

Skriv net send * ettellerannet

trykk enter, ctrl+a, ctrl+c, ctrl+v og hold inne et halvt minutt. Lagre som cmd på skrivebordet. Dobbeltklikk og folk vil få mange meldinger på skjermen :devil:

eller bare

:start

net send xxx.xxx.x.xxx "Heihei"

goto :start

Husker ikke helt i hode, men det er noe sånnt noe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...