Gå til innhold

Vil gjøre faenskap på Lan. Forslag mottas!

Anbefalte innlegg

Dette begynner vell å bli et par år siden, men er fremdels like morsomt ;) Kunne ikke dy meg når han lå og sov så søtt :D

Hadde det der vært meg, så måtte det vært 10 ville hester der for å holde meg igjen fra å slå deg fra sans og samling.

Nå har det seg slik at jeg kjenner fyren, tok ikke bare en random kar som lå og sov :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en fyr tok og for hjem for å spise litt.

da tok jeg og en til å gjemte pc'n hans

tok mitt gamle stygge kabinett, og en 8år gammel 14"skjerm.

han kom tilbake og fikk seg et lite sjokk gøy for oss

(burde vært litt gøy for han og da :p)

(samme fyren som trodde han hadde pissa seg ut) :!:

Lenke til kommentar
Gå inn på pcen til vedkommende og start opp en ekkel side i nettleseren. Trekk ut tastatur/mus evt. bytt plass på de om det er ps2. Skru av skjermen.

Morsomt å se folk desper :p

Skjedde meg på LAN i helga, men jeg lata som ingenting og sa at opera hadde klikka når jeg ble stilt spørsmål om det var noe spennende på pcen, så når jeg kommer tilbake til pcen døgnet etterpå står skjermen av igjen :p nøler ikke en gang med å trykke rs kanppen foran på pcen

Lenke til kommentar
Gå inn på pcen til vedkommende og start opp en ekkel side i nettleseren. Trekk ut tastatur/mus evt. bytt plass på de om det er ps2.  Skru av skjermen.

Morsomt å se folk desper :p

Skjedde meg på LAN i helga, men jeg lata som ingenting og sa at opera hadde klikka når jeg ble stilt spørsmål om det var noe spennende på pcen, så når jeg kommer tilbake til pcen døgnet etterpå står skjermen av igjen :p nøler ikke en gang med å trykke rs kanppen foran på pcen

var det jeg trodde :)

Likte du goatse eller? Digg å se det på morran, aaaiitt?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sist jeg var på et litt stort LAN, var en totalt nabb der.

Litt ut på nattaden siste dagen hadde han lagt seg til å sove. Man kan jo bare gjette hva som skjedde med ansiktet hans når noen jeg kjenner lekte seg med grønn og svart tusj.

Er faktisk på LAN nå. Blir vel nødt til å gjøre no kødd. Kanskje leke meg litt med museledingene.. :hmm:

Kankjse skjermkabler å..

Lenke til kommentar

hehe... hvis du og den som sitter ved siden av hverandre begge har trådløst tastatur så bare bytter du ut den sender-tingen som skal plugges inn i maskina! Så roper du på noen han/hun kjenner (gjerne jenter) og sier at det er en webside kompisen din gjerne vil vise dem... når han begynner å skrive i addressefeltet så skriver du inn tubgirl eller lemonparty elns. hysterisk morsomt! spesielt hvis han ikke touch'er men ser på tastaturet istedenfor skjemren mens han skriver!

Sist jeg var på stort LAN så var det noen kompiser av meg som hadde med seg megafon... hver gang jeg sovna den tredje dagen så ropte de i øret mitt :p:(

Mange av gangene smelte jeg hodet opp i megafonen :blush:

Jeg var skikkelig sur da... men så prøvde jeg det på en annen! kjempegøy!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...