Gå til innhold

Vil gjøre faenskap på Lan. Forslag mottas!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gå inn på pcen til vedkommende og start opp en ekkel side i nettleseren. Trekk ut tastatur/mus evt. bytt plass på de om det er ps2.  Skru av skjermen.

Morsomt å se folk desper :p

4057930[/snapback]

Hrmm skader du ikke PS2 porten ved å sette noe i den mens pcen er på ?

Lenke til kommentar

Husker engang da jeg dro dama til broren min sin tanga over en kompis sitt hodet mens han lå å søv. Han fikk et sinnsykt sjokk når han våknet.

Riktignok endte det opp med at jeg ble voldtatt av tangaen.

Husk: denne tangaen var ikke vasket O_O

Lenke til kommentar
Gå inn på pcen til vedkommende og start opp en ekkel side i nettleseren. Trekk ut tastatur/mus evt. bytt plass på de om det er ps2.  Skru av skjermen.

Morsomt å se folk desper :p

4057930[/snapback]

Hrmm skader du ikke PS2 porten ved å sette noe i den mens pcen er på ?

6350072[/snapback]

Skal ikke det. Har ofte hendt at tastaturkabelen har detti ut mens maskinen har vært på. Så plugger jeg den rolig inn igjen og så virker det som oftest normalt.

I en annen tråd sto det om en som greide å få ut CPUen mens maskinen var på. Han slo av, satt inn CPUen og startet opp som normalt. Utrolig hva hardware tåler. :dontgetit:

Edit: leif

Endret av :P
Lenke til kommentar
Er på LAN nå.

Prøvde net send greiene men det funket ikke er det en mulighet for og Spamme de ned på en annen måte?

6355865[/snapback]

Jeg skjønner ikke net send greiene, har lest gjennom hele tråden og ser de hinter litt til hvordan man gjør det, men skjønner ikke det for det. Kan noen forklare meg steg for steg hvordan man gjør det? :)

Lenke til kommentar
Man kan jo alltids lage en bat med mange:

Net send * (ettellerannet)

kan være irriterende

4056065[/snapback]

Gjør man det på trådløs nettverk i oslo skolene sendes meldingen til alle pcer i hele oslo som står på. Ganske sikker, jeg fikk 1måneds utvisning fordi jeg bruke net send * når jeg gikk i 8.

Lenke til kommentar

kan være irriterende

4056065[/snapback]

Gjør man det på trådløs nettverk i oslo skolene sendes meldingen til alle pcer i hele oslo som står på. Ganske sikker, jeg fikk 1måneds utvisning fordi jeg bruke net send * når jeg gikk i 8.

6356060[/snapback]

FakeSend skal hjelpe. Programmet virker som Net Send, bare at du kan skrive inn et falskt datamaskinnavn som meldingen skal etterlate. F.eks: hvis du skriver "fakesend moo klarpc "DIN UGLE"" vil meldingsboksen se slik ut:

På den måten vises ikke datamaskinnavnet som du sender fra, men et falskt datamaskinnavn.

Innstallering:

. Legg FakeSend.exe i :\WINDOWS\system32

Bruk:

. Start messenger-service som vanlig

. Start cmd

. Skriv "fakesend #1 #2 "#3""

#1 er det falske maskinnavnet

#2 er maskinnavnet eller ip-adressen til mottakeren

#3 er meldingen din

Lenke til kommentar

kan være irriterende

4056065[/snapback]

6356060[/snapback]

FakeSend skal hjelpe. Programmet virker som Net Send, bare at du kan skrive inn et falskt datamaskinnavn som meldingen skal etterlate. F.eks: hvis du skriver "fakesend moo klarpc "DIN UGLE"" vil meldingsboksen se slik ut:

På den måten vises ikke datamaskinnavnet som du sender fra, men et falskt datamaskinnavn.

Innstallering:

. Legg FakeSend.exe i :\WINDOWS\system32

Bruk:

. Start messenger-service som vanlig

. Start cmd

. Skriv "fakesend #1 #2 "#3""

#1 er det falske maskinnavnet

#2 er maskinnavnet eller ip-adressen til mottakeren

#3 er meldingen din

6357112[/snapback]

PÅ skolen våres går det ikke ann å laste ned.

Data lærern våres er UBER god i alt innen pc

Lenke til kommentar

Hva med å gjøre noe data-ting eller noe annet interessant/konstruktivt i stedet?

Vel føler meg ond :!:  trenger ideer til og gjøre faenskap på lan:D

men vil ikke ha noe slik kline tyggis i håret på folk osv. no morro:D

noe som er lett og rette opp i :yes:  *tyggis i håret*  :hrm:

ja hadde en morsom en vi kobla fra dataen til en kamereat og gjemte den. når han hadde våknet skulle han skru på dataen. så trykka han inn i mørket uten og treffe noe.:w00t: så var det seff en jævel som ikke klarte og holde maska.

vakke det morro sørnes?!

- Knut-A

#EDIT av moderator - Endret din utrolig gode emnetittel som var både beskrivende og holdt tre ords-regelen. Og om du ikke forsto det, så var dette ironi :) #

3990820[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...